Gå til innhold

Uansett hvor mye jeg hviler, er jeg kaputt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett hvor mye jeg sover, dupper eller hviler, er jeg like sliten. Har 0 energi, og alt jeg gjør må jeg presse meg hardt for å gjøre. Er svimmel, trøtt, sliten, utmattet. Er gravid uke 7, vet at det er normalt med tretthet, men så intens følelse av utmattelse? Tar vitamintilskudd og spiser grønnsaker. Jeg sover omtrent 7-8 timer om natta.

Anonymous poster hash: f8ffd...38c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i klubben:-) jeg er 39 uker nå. Vært slik hele svangerskapet. Utrolig frustrerende.

Skrevet

Føler med deg! Sliter selv 18 uker på vei.. Lurer på hvordan jeg skal komme gjennom alt av jobb, treåringen, resten av familien og i tillegg ha husarbeid som må gjøres😴😴😴

Skrevet

Jeg har det sånn på 9. året nå 😳 Var ganske ung da jeg begynte å slite. Har ikke energi til noe og droppet alt av hobbyer og interesser som ung. Føler meg helt tom. Jeg bare eksisterer, uten å være noe fornuftig.

Anonymous poster hash: c3290...86c

Skrevet

Hadde det sånn til andre trimester startet jeg også. Nå er det litt bedre (uke 18), men fremdeles trenger jeg mye mer søvn enn vanlig. Sovner på sofaen før 21 ofte. Vanskelig å være en god mor for de tre jeg allerede har og jeg kan bare glemme å være en god kjæreste. Husarbeidet gidder jeg ikke å tenke på en gang :P Bekkenløsning i tillegg så her flyter det :P

Skrevet

19 uker her, er akkurat likedan. Uansett hvor mye eller lite jeg gjør er jeg like utslitt.

Anonymous poster hash: 15a34...044

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...