Gå til innhold

Konstant utflod - hvs kan det komme av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldig plagsomt og ekkelt. Er konstant plaget med utflod og har vært det siden jeg kom i puberteten. Den lukter ikke stygt (luktfri egentlig) og er verken rennete eller veldig tykk og har ikke klumper el. Den bare er der hele tiden. Har hatt soppinfeksjon et par ganger i løpet av livet og det er ikke sånn i det hele tatt. Har født to friske barn og hatt mine undersøkelser ift det + celleprøver ol hos lege med jevne mellomrom. Aldri fått beskjed av legen at noe er galt i det området. Har heller aldri tatt det opp med legen, syns det er en pinlig greie. Må alltid bruke truseinnlegg og skifter tre-fire ganger daglig for at det ikke skal bli ubehagelig.

Noen andre som har det tilsvarende? Noe jeg kan gjøre med dette?

Anonymous poster hash: ef5c9...44c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig plagsomt og ekkelt. Er konstant plaget med utflod og har vært det siden jeg kom i puberteten. Den lukter ikke stygt (luktfri egentlig) og er verken rennete eller veldig tykk og har ikke klumper el. Den bare er der hele tiden. Har hatt soppinfeksjon et par ganger i løpet av livet og det er ikke sånn i det hele tatt. Har født to friske barn og hatt mine undersøkelser ift det + celleprøver ol hos lege med jevne mellomrom. Aldri fått beskjed av legen at noe er galt i det området. Har heller aldri tatt det opp med legen, syns det er en pinlig greie. Må alltid bruke truseinnlegg og skifter tre-fire ganger daglig for at det ikke skal bli ubehagelig.

Jeg har det samme. Å gå truseløs er uaktuelt, fordi det kan renne nedover lårene mine. Jeg er heller ikke syk,,har ikke sopp osv.

Anonymous poster hash: f5bfc...312

Skrevet

Jeg har det samme. Å gå truseløs er uaktuelt, fordi det kan renne nedover lårene mine. Jeg er heller ikke syk,,har ikke sopp osv.

Anonymous poster hash: f5bfc...312

Utrolig kjedelig :( Det renner ikke nedover lårene mine, men blir vått og ekkelt i trusen etter en stund dersom jeg går uten. Ikke akkurat behagelig.

Skrevet

Dere er damer, sånn er vi!

Anonymous poster hash: 6f616...4de

Skrevet

Truseinnlegg forårsaker utflod.

Anonymous poster hash: dac52...b36

Skrevet

Så alle har det sånn da? Det tror jeg ikke..

Skrevet

Truseinnlegg forårsaker utflod.

Er jo lite fristende å gå uten, skikkelig ubehagelig. Noen som har blitt kvitt utflodsproblemer ved å slutte å bruke truseinnlegg? Bruker ikke truseinnlegg om nettene

Skrevet

Så alle har det sånn da? Det tror jeg ikke..

Nei jeg tror ikke det er vanlig. Jeg har aldri hatt det sånn.

Skrevet

Jeg har også ekstremt mye utflod :( Trusa blir klissvåt etter kort tid..

Bruker ikke truseinnlegg, bruker løssittende bomullshipstere, sover naken og vasker ikke underlivet med såpe. Synes dette er så pinlig, og det ødelegger veldig for sexlivet fordi jeg ikke kan være spontan. Må ta av trusa og vaske meg med klut og vann uten at kjæresten ser det, og selv om han er godt utstyrt blir jeg raskt så våt der nede at jeg ikke kjenner noe :/

Anonymous poster hash: f4c92...b6b

Skrevet

Alle damer har vel utflod mer eller mindre daglig også er det vel enkelte dager som det er mer enn andre?

Jeg tror jeg har normal mengde. Holder at jeg skifter truser en gang for dagen.

Jeg sover uten truse og er nøye med å vaske underlivet med vann. Ikke såpe, iaf ikke for ofte!

Anonymous poster hash: c4ce0...23e

Skrevet

Når dere skriver at dere vasker dere med vann og ikke såpe, blir det rent nok da? Jeg vasker meg med Dr.Greves eller Asan el, aldri vanlig såpe. I nøden med såpe som er parfymefri. Vasker ikke ofte, an gang for dagen.

Skrevet

Mye utflod her også...

Må gå med truseinnlegg ellers er trusa konstant våt. Har også hatt sopp et par ganger i livet, men det var forbindelse med antibiotikakurer. Tror ikke jeg feiler noe der nede.

Anonymous poster hash: 7c711...935

Skrevet

Ja, vi får vel være glad for at det nok ikke er noe galt der nede ;-) Er veldig irriterende i hvertfall...

Skrevet

Jeg var sånn før.hadde konstant og mye sopp også, hadde mange runder med diflucan kapsler og tok melkesyretbl etterpå maaaange ganger.jeg har truffet den rette mannnen, sluttet med tampong, stringtruser og truseinnlegg.ikke trange bukser lenger.de tingen tilsammen har gjort at jeg er helt fri.kan jo komme litt noenganger, men ikke som før.gynekologen min sa at man har lettere for å få det om man reagerer på partneren.så tror selv det er noe i det..eller hvis man bytter ofte partner..slutt med trangle klær, bruk bind når du har mensen.ligg uten truse selv om det er ekkelt i starten.kast truseinnlegga..så skal dere se at problemet blir borte ganske fort..var sånn for meg.jeg var veeeeldig plaga fra 16 års alderen til 30 års alderen.

Anonymous poster hash: 84ff7...8af

Skrevet

Og til dere som bruker asan el dr greve.jeg fant ut at jeg ikke tålte de.sluttet med det og vasker med bare vann

Anonymous poster hash: 84ff7...8af

Skrevet

Tror noen har mye utflod, noen har lite... jeg har mye. Ligger inntørket utflod etter en dag i trusa hver dag.. Veldig plagsomt! Har aldri skjønt disse kjedisene som gr uten truser, har tenkt at de må ha ob eller tampong da... :P 

Anonymous poster hash: dcd01...10a
Skrevet

Ja, det blir rent nok uten såpe. Jeg kan ikke bruke såpe i underlivet, ikke noen som helst type. Det er ensbetydende med heftig soppinfeksjon bare timer senere hos meg. 

Når det gjelder utflod, har jeg også problemer med dette, i perioder. Jeg har lest at bruk av truseinnlegg kan forverre tilstanden, men det funker ikke for meg å gå uten truseinnlegg når det står på - hvor mange truser er det meningen jeg må ha med i veska pr. dag?! 

Jeg tror noen bare er laget sånn, andre er laget med mindre utflod. Hvis lege og gyn sier alt er normalt og at utflodsmengden også er normal, så er vel siste forsøket å høre med dem om det finnes noe som likevel kan dempe mengden? Kanskje apoteket vet noe? Det er fryktelig plagsomt og sjenerende!

Anonymous poster hash: 4380d...076
Skrevet

Ja, det blir rent nok uten såpe. Jeg kan ikke bruke såpe i underlivet, ikke noen som helst type. Det er ensbetydende med heftig soppinfeksjon bare timer senere hos meg. 

Når det gjelder utflod, har jeg også problemer med dette, i perioder. Jeg har lest at bruk av truseinnlegg kan forverre tilstanden, men det funker ikke for meg å gå uten truseinnlegg når det står på - hvor mange truser er det meningen jeg må ha med i veska pr. dag?! 

Jeg tror noen bare er laget sånn, andre er laget med mindre utflod. Hvis lege og gyn sier alt er normalt og at utflodsmengden også er normal, så er vel siste forsøket å høre med dem om det finnes noe som likevel kan dempe mengden? Kanskje apoteket vet noe? Det er fryktelig plagsomt og sjenerende!

Anonymous poster hash: 4380d...076

Ja, kanskje jeg skal prøve uten noe som helst form for såpe nedentil en periode for å se? Trodde bare det ikke ble rent uten, og særlig når man er plaget med utflod er jo det den renhetsfølelsen en vil ha. Uten truseinnlegg funker kun om natten. Hadde aldri klart meg uten på dagtid, da måtte jeg nok byttet trusen ti ganger daglig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...