Gå til innhold

Rolig baby i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor rolig bør babyen i magen være før man bekymrer seg, er i uke 36, slimproppen gikk for to dager siden, og etter det har babyen vært mye roligere, det er bevegelser, men mindre og seigere bevegelser.

Men så lenge jeg kjenner bevegelse hver dag, er det greit? Skal på kontroll neste uke.

Anonymous poster hash: acc40...140

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er absolutt ikke greit. Ring føden og få en sjekk.

Anonymous poster hash: 154fc...ae9

Skrevet

Jeg ville ringt jeg. De er jo til for å brukes,det inkluderer å svare på spørsmål fra snart-fødende. :-) selv om alt sikkert er fint, så er det jo bedre å sjekke en gang for mye enn for lite.

Jeg hadde kanskje tatt min standardtest først med koffein, sukker og/eller kald drikke for å se hvordan babyen reagerer (min første livnet alltid til av sukker, den andre av koffein ). Det å dytte på magen pleide også å virke.

Anonymous poster hash: 49135...955

Skrevet

Endring i aktivitetsnivå skal undersøkes. Leste intervju med en fødselslege og han sa at kvinner generelt var redd for å virke hysterisk og nølte derfor med å ringe. Bedre at ni hysteriske ringer hvis den tiende trenger hjelp.

Når det er sakt. Min lille ble veldig mye roligere to dager før fødsel.

Anonymous poster hash: 414bc...a56

Skrevet

Jeg ville kontaktet jordmor eller fødeavd direkte. Bedre at de tar deg inn på en sjekk, for å forsikre seg om at alt er bra - og du får slappet av og ikke bekymret deg i tiden før fødselen :-)

Lykke til!

Skrevet

ring føden :) alt er sikkert bra,men bedre og sjekke en gang for mye enn for lite. opplevde det selv i uke 32, da hadde barnet vert rolig et helt døgn jeg ble livredd,og fikk komme på føden med engang,heldigvis var alt bra, han hadde bare snudd seg riktig vei

Skrevet

Takk for svar.

Etter at jeg skrev her har han vært aktiv og vridd og styret som normalt i magen, så er ikke så bekymret lengre 😀.

Anonymous poster hash: acc40...140

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...