Gå til innhold

Sladrer du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke ondsinnet, men forteller om ting som har hendt, hva andre gjør osv?

Jeg er en sladrekjerring, og alle venninnene mine er det. Men vi er aldri ondsinnet, bare oppdaterer 😅

Anonymous poster hash: d403b...3e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en leveregel på det området; jeg sier ikke noe om noen, som jeg ikke kan si til dem..

Anonymous poster hash: 82b05...056

Skrevet

Jeg har en leveregel på det området; jeg sier ikke noe om noen, som jeg ikke kan si til dem..

Anonymous poster hash: 82b05...056

Den var bra!

Vi fortelller bare ting de ville fortalt selv, videre. Før de rekker det selv ...

Men jeg skal huske regelen din 👍

flere?

Anonymous poster hash: d403b...3e1

Skrevet

Jeg sladrer ikke, jeg forteller. :P Kun ting som jeg er sikker på at vedkommende ikke synes gjør noe at jeg forteller, f.eks. den og den har begynt i ny jobb og lignende.

Anonymous poster hash: 188a5...bec
Skrevet

Jeg har en bestevenninne som jeg har hatt nesten hele livet, og hun får vite det meste. Der kan jeg få ut frustrasjon har det skjedd noe.

Ellers prater jeg veldig lite om andre mennesker, og prøver da faktisk å si positive ting. Synes det er så mange godt voksne mennesker som prater stygt om andre, og virkelig stygt om andre. Er ikke rart barna tar etter da.

Anonymous poster hash: 84388...afc
Skrevet

tidligere. når jeg hadde en mann, så kunne vi snakke litt om situasjoner vi opplevde litt rare, eller andre mennesker (som jeg tror er helt vanlig). Etter det ble slutt har jeg nok brukt venninner litt mer til sånt... Er jo ikke alltid nære personer man snakker om. For eksempel "da mor til x skulle hente x igjen ble hun skikkelig sur fordi osv". Dårlig eksempel, men.. Man har noen ganger behov for å snakke om ting som har hendt i hverdagen, og da kan andre venninner være løsningen... og det kan jo på en måte gå under sladder :)

Anonymous poster hash: aac8d...d7d
Skrevet

Nei, jeg er ikke interessert i å snakke om andre. Er heller ikke interessert i å høre sladder om andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...