Gå til innhold

Synes dere jeg har vært flink?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På det meste veidde jeg 77 og gikk ned til 56 (var det i november). Gikk litt opp igjen rundt jul + mindre aktiv i vinter. Er nå 59. Håper på 55 til vår/sommer. Godt med litt skryt. 😊 Er fornøyd med egen innsats. Skulle strammet opp kroppen. Begynner kanskje til høsten. Får se det ann.

Anonymous poster hash: dfec4...691

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vært kjempeflink! :)

Selv er jeg 61, og har også som mål å komme meg ned til 56. Kan jeg spørre hvordan du gjør d?

Skrevet

Takk takk. Her har det vært med mer mosjon gå/litt jogging. Og maten. Mer knekkebrød, frukt, fisk, wok. Bare utskeielser i helgen en dag. Gikk mye greier enn jeg hadde trodd. Har prøvd flere ganger før og det ikke har gått. Vet ikke helt hva som var forskjellen denne gangen. Nå er det å finne ut hvordan jeg skal holde meg der. En kunst det og.

Skrevet

Har gått ned omtrent det samme selv. Og her er det mye hjelp i variasjon. Varierer mellom knekkebrød, brød, frokostblanding, masse forskjellig frukt, smoothier, salater. Leser mye om mat og finner stadig nye oppskrifter jeg vil prøve. Da er det for meg lettere å holde meg til det samme sunne kostholdet. Hvis det blir for ensformig skeier jeg lettere ut med usunne ting ;)

Anonymous poster hash: d0690...d26
Gjest Zaria
Skrevet

Du har vært kjempeflink😃😃 klapp deg selv på skulderen👍

Skrevet

Kjempeflink har du vært. :)

Når ingen andre skryter,må en gjøre det selv. Sånn er det med den saken. :)

Skrevet

Tusen takk. 😀

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Alle som klarer å gå ned i vekt er flinke, så all skryt til deg! Trikset er å holde seg der... Hehe :) Jeg gikk ned masse i fjor, og kommer ikke ned et gram til. Nå er jobben å virkelig skjerpe seg for å gå ned ytterligere. Men jeg var myyyye større enn deg altså, så da er det ikke så vanskelig som de siste 10 :) Keep up the good work!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...