Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Kjæresten bor et godt stykke unna, så vi møtes sjelden. Vi har i det siste snakket en del om å flytte sammen. Men etter besøk av han i helga, ser jeg at sexen bare ikke fungerer mellom oss... Forspill, hans initiativ.. Går ut på å kile meg og late som han skal kile/"klipe". Jeg hater å bli kilt, finner det overhode ikke sensuelt på noen måte. Videre forsøk på å dra trusa mi av. I helga sa jeg fra at " dette funker ikke", men han vil liksom ikke gå inn i noen samtale. Selve samleiet er endeløs jokking, selv når jeg prøver å ta kontroll. Jeg foretrekker lange, rolige støt... Er det noe vits å satse på et slikt forhold? Vil man få til å prate om sex, hva som tenner en etc? Anonymous poster hash: 3c882...229
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Klipe?Altså, dere må jo bare ta en samtale. Det er ingen vei utenom. Anonymous poster hash: 265d4...28b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #3 Skrevet 12. mars 2015 På tide å ta en prat. Hvis det fremdeles ikke bedrer seg er det ikke nødvendigvis sjanseløst, men har man ikke kjemi så funker det sjelden i lengden. Anonymous poster hash: dd901...505
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #4 Skrevet 12. mars 2015 Jeg hadde faktisk ikke orket å gi ham særlig mange forsøk en gang. Du forteller ham at du ikke liker slik og slik - han velger å gjøre nettopp det. Det viser at han ikke hører på hva du sier, og ikke er opptatt av at du skal ha særlig nytelse. Jeg trenger å ha en oppmerksom og sensuell mann å ha sex med. De som er slik du beskriver, Hi, de blir svært sjelden sensuell av seg. Har mannen så mange gode kvaliteter at du ønsker å flytte sammen med ham så får du ta den store samtalen, men ikke finn på å flytte sammen før du har funnet ut av dette. Du vil aldri bli fornøyd med fjortis-jokking og en usensuell mann når du trenger en sensuell mann. Jeg har prøvde begge typene, og er du først av den sensuelle typen, så bør du ha en mann med samme forståelse av nytelse ved sex. Ellers tror jeg du rimelig kjapt kommer til å miste lysten på hele fyren, uansett hvor god han ev. er ellers. Anonymous poster hash: 69671...0ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå