Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Jeg kjøpte en ny Simovogn i sommer. Nå tok jeg ut bagdelen for å begynne å bruke sportsdelen, men jeg finner ikke noen seler? Skal ikke dette følge med? Anonymous poster hash: 6b0f3...b7e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Fulgte med på min hvertfall, men det er noen år siden. Du får ta kontakt med butikken der du kjøpte den. Evt kjøpe en annen sele, funker fint det også. Anonymous poster hash: 81ffc...fa9
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Vi kjøpte vår brukt, og selgeren sa at hun trodde det skulle være seler med, men at hun aldri hadde funnet dem. Vi fant dem uten problemer, husker ikke helt hvordan akkurat nå, men lurer på om de var gjemt under ryggen, eller inni ryggstøtta. De var I hvert fall skjult. Anonymous poster hash: d36aa...46c
ullpledd Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Jo, det skal følge med. Kjøpte simo for ett år siden, det var med da. Og lå ikke gjemt...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 lå de i en liten pakke oppi vogna da eller? Anonymous poster hash: 6b0f3...b7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå