Gå til innhold

Tvillingvogn, hjelp :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har googlet litt rundt, men blir ikke helt klok... Er det noen som kan anbefale meg en tvilling/søskenvogn hvor både bagdel og sittedel kan være vendt mot meg? Venter nr 2 i november, omtrent samtidig som nr 1 fyller 1 år, og vil gjerne ha begge barna mot meg, siden lillegutt er så liten enda :) Tips og erfaringer mottas med stor takk!

Anonymous poster hash: 6d225...d0f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bugaboo donkey;)

Fantastisk vogn! Har den til mine tvillinger og den er helt genial!

Anonymous poster hash: 3c695...d31

Skrevet

Emmaljunga double viking eller om du kjøper brukt: emmaljunga donkey

Skrevet

Emmaljunga double viking 👍

Anonymous poster hash: 4ad32...0bb

Skrevet

Absolutt Bugaboo Donkey. Den er lett, pen, og kan fint brukes som singelvogn også :) Verdt en god kikk på den.

Anonymous poster hash: 2bc33...25a
Skrevet

Bugaboo Donkey, ingen over og ingen ved siden av. Skal selge min til sommeren, litt vemodig! 😊

Anonymous poster hash: ad95d...f2b

• 2 måneder senere...
Skrevet

Har googlet litt rundt, men blir ikke helt klok... Er det noen som kan anbefale meg en tvilling/søskenvogn hvor både bagdel og sittedel kan være vendt mot meg? Venter nr 2 i november, omtrent samtidig som nr 1 fyller 1 år, og vil gjerne ha begge barna mot meg, siden lillegutt er så liten enda :) Tips og erfaringer mottas med stor takk! Anonymous poster hash: 6d225...d0f

Jeg skal ha denne til mine to tette :)

http://uppababy.com/vista/overview/

Anonymous poster hash: 6dc26...a70

Skrevet

Har googlet litt rundt, men blir ikke helt klok... Er det noen som kan anbefale meg en tvilling/søskenvogn hvor både bagdel og sittedel kan være vendt mot meg? Venter nr 2 i november, omtrent samtidig som nr 1 fyller 1 år, og vil gjerne ha begge barna mot meg, siden lillegutt er så liten enda :) Tips og erfaringer mottas med stor takk! Anonymous poster hash: 6d225...d0f

Jeg skal ha denne til mine to tette :)

http://uppababy.com/vista/overview/

Anonymous poster hash: 6dc26...a70

Jeg har aldri skjønt med på de som har slik vogn der det ene barnet sitter bak og ned på den måten. Ser virkelig ikke greit ut

Anonymous poster hash: e9561...566

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...