Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har hatt ei venninne i mange år. Hun har vært mitt faste holdepunkt i opp og nedturer, vi fikk barn samtidig og har gått igjennom lignende utfordringer i livet som vi har støttet hverandre igjennom. Før reiste vi på turer sammen begge familiene, inviterte hverandre på middag hver 3-4 måned, ferietid hverandres barn og hvis vi skulle på samme ting gikk vi selvfølgelig sammen. Ila de siste årene har det blitt lenger imellom påfunnene, turene tas hver for oss, hun kommer ikke hit for noe ikke engang bursdagene til barna mine, vi går aldri sammen på noe lenger og nå i det siste sier hun ikke engang hei når vi treffes på eks idrettarrangement mm. Derimot snakker vi nesten daglig på telefonen, hvor vi snakker relativt fritt. Vi ringer hverandre omtrent loke mye. De siste årene har vært veldig tøffe for min venninne da hun sliter bla med helsen så kan det være at hun bortprioriterer meg og mitt fordi hun stoler på at jeg er der uansett eller fader hun meg ut. Jeg kunne ha spurt henne, men hun har nok i livet sitt uten at jeg skal stille meg i køen av mennesker som krever ting av henne selv om dette er litt sårt for meg. Anonymous poster hash: 0c30c...7ee
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har hatt ei venninne i mange år. Hun har vært mitt faste holdepunkt i opp og nedturer, vi fikk barn samtidig og har gått igjennom lignende utfordringer i livet som vi har støttet hverandre igjennom. Før reiste vi på turer sammen begge familiene, inviterte hverandre på middag hver 3-4 måned, ferietid hverandres barn og hvis vi skulle på samme ting gikk vi selvfølgelig sammen. Ila de siste årene har det blitt lenger imellom påfunnene, turene tas hver for oss, hun kommer ikke hit for noe ikke engang bursdagene til barna mine, vi går aldri sammen på noe lenger og nå i det siste sier hun ikke engang hei når vi treffes på eks idrettarrangement mm. Derimot snakker vi nesten daglig på telefonen, hvor vi snakker relativt fritt. Vi ringer hverandre omtrent like mye. De siste årene har vært veldig tøffe for min venninne da hun sliter bla med helsen så kan det være at hun bortprioriterer meg og mitt fordi hun stoler på at jeg er der uansett eller fader hun meg ut. Jeg kunne ha spurt henne, men hun har nok i livet sitt uten at jeg skal stille meg i køen av mennesker som krever ting av henne selv om dette er litt sårt for meg. Anonymous poster hash: 0c30c...7ee Nå med avsnitt😳 Anonymous poster hash: 0c30c...7ee
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Hun sier ikke hei når dere treffes!? 😳 frekt! Anonymous poster hash: f7df6...fa4
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Høres ikke slik ut om dere snakkes på telefon omtrent daglig og hun ringer deg. Derimot er det merkelig at hun ikke hilser på! Anonymous poster hash: 78771...779
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 Det er nettopp det at jeg er luft når vi treffes og at avtaler aldri passer eller blir gjennomført som gjør meg så usikker da hun ringer for å snakke med meg flere ganger i uken. Noen flere som har meninger her? Anonymous poster hash: 0c30c...7ee
Todii Skrevet 12. mars 2015 #6 Skrevet 12. mars 2015 Spør henne rett ut, da får du nok et ærlig svar. Jeg hadde ikke orket sånn drama fra noen. Hadde jeg ikke fått et vettugt svar hadde jeg sagt at jeg ikke gidder å være venn med henne.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #7 Skrevet 12. mars 2015 Jeg hadde spurt hvorfor hun ikke hilser på deg ute blant folk lenger. Merkelig oppførsel. Hadde min venninne ikke ville gjort ting sammen med meg lenger og ikke hilst på meg ute blant folk men ringt ville jeg lurt på om hun prøvde å unngå at noen skulle vite at hun kjente meg. Og jeg hadde ikke funnet meg i det rett og slett. Er man venner så er det minste man kan forlange et hei når man treffes et sted. trenger ikke stoppe for lengre samtaler men man hilser. Jeg hilser nå på folk samme hva. Men så er spørsmålet om du sier hei til henne og hun ikke svarer tilbake eller om ingen sier hei for da kan hun like gjerne vente på at du sier hei som at du venter på at hun sier det. Og telefonsamtalene, hvem ringer er det du? er det hun eller litt av begge? Og er det hun som ringer og ringer for å bare klage og få ut negative ting eller er hun opptatt av deg og ditt også. Er det samtaler som stort sett dreier seg om deg og ditt, og hun ikke får luftet sitt? Anonymous poster hash: 0fad2...620
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå