Gå til innhold

Hvilken vogn skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lun på Emmaljunga, og opdager nå at det jo er mega mange og velge mellom! Jeg har ingen erfaring. Hvilken skal du ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine favoritter er Emmaljunga ( for de som vil ha en kompakt og god vogn for alle værtyper og terreng) bugaboo ( har utrulig kult utseende og har masse muligheter for å forandre utseende med utstyr. Er lav og depperene er litt harde men en smakssak ellers bare positivt om denne vognen ) Baby joggster ( har et sportslig utseende, 3 hjul , veldig lett , og ikke minst liten sammenlagt. Kanskje ikke den mest robuste vognen til skikkelig dårlig vær) Det var de vognene jeg vil anbefale deg ;) Lykke til

Skrevet

Vi har valgt emmaljunga super viking. Gleder meg veldig til den kommer! Den virker fantastisk! :)

Smart, snerten, svingbare /låsbare hjul foran med store hjul. ☺

Skrevet

Vi valgte Emmaljunga Mondial De Luxe eller no sånt, og har vært kjempefornøyde. Fin og god vogn. Vet noen synes den er for stor og tung, men vi synes ikke det. 

Skrevet

Vi har Emmaljunga City cross. Veldig fornøyd. Etter 3 års bruk må vi bytte/fikse bremsen før nestemann kommer i juni, men det skal sies at vogna er brukt mye.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde emmaljunga Edge duo med forrige mann, altfor tung og stor å drasse med seg. Jeg venter mitt andre barn om noen dager og har gått etter best i test denne gangen som var babyjogger city elite. Da får man med sportsvogn som jeg kan bruke i terreng, kjøpt dypbag som kan festes på vogna og kjøpt adapter slik at bilsetet besafe kan festes rett på vogn, som jeg syns er greit hvis baby sovner i bilsetet, så kan den klikkes rett på. Siden den var best i test så har jeg høye forventninger. Har ikke pakket den ut enda, så gleder meg til å prøve den 😊

Skrevet

Vi har valgt Emmaljunga super nitro. Den er lett og trille og tar liten plass. Vi er mye på farten, så passe vårt bruk. 

Skrevet

Jeg har hatt litt forskjellige vogner. Hadde emmaljunga edge duo til første. Altfor stor og tung for min smak. Hadde også en quinny speedi og likte denne mye bedre. Tok liten plass enkel å klikke på og av bagdel og bilstol. Lett å slå sammen og god å trille. Ikke så god på vinterføre så vi kjøpte en emmaljunga scooter når barnet var 6 mnd og skulle over I sportsvogndelen.

Til nr 2 hadde vi en ABC design combi vogn med 4 hjul. Svingbare foran. Ikke spesielt fornøyd med denne. Litt bredt understell, kort rygg I sportsvogndelen og litt stiv å trille. Gikk over til scooter vogna da han ble stor nok til den.

Gravid igjen nå. Har fremdeles scooter vogna stående. Denne gangen tror jeg vi går for en quinny speedi igjen de første mnd og scooter på vintertid.

Jeg liker ikke svære tunge vogner. Synes 3 hjulsvogner er de beste å trille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...