Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Stoffer og design... Klærne blir litt voldsomme for meg, jeg er kun 1,60. Men elsker marimekko ellers. Anonymous poster hash: 4c46c...f0a
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Fint på andre. Jeg hadde ikke kledd meg i det. Anonymous poster hash: 5506f...3c6
amandine Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har kjøpt med Marimekko Converse som jeg skal hoppe rundt i og bli glad av😀
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Ja, og jeg har både vesker, klær både til meg og datteren min (ikke alt har voldsomme mønstre og farger), putettrekk og sengetøy fra Marimekko. Har også masse servietter, små penger, et iPhone-cover (som nå er 'oppbrukt') og noen barnesmekker. Har en del småtteri-greier fordi jeg går litt gratis da jeg kjenner hun som eier den ene Marimekko-butikken i Oslo. Anonymous poster hash: 3a60f...f6d
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Ja, og jeg har både vesker, klær både til meg og datteren min (ikke alt har voldsomme mønstre og farger), putettrekk og sengetøy fra Marimekko. Har også masse servietter, små penger, et iPhone-cover (som nå er 'oppbrukt') og noen barnesmekker. Har en del småtteri-greier fordi jeg går litt gratis da jeg kjenner hun som eier den ene Marimekko-butikken i Oslo. Anonymous poster hash: 3a60f...f6d Heldige du. Jeg elsker alt med designet til Sanna Anukka, og det servicet de har fått de siste årene, in good company tror jeg det heter. Anonymous poster hash: 4c46c...f0a
Novemberdama Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Liker ikke klærne deres, de blir alt for kjærring-aktige, men elsker alt det andre, særlig kjøkken-tingene!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Nei er ikke så glad i det Anonymous poster hash: 4cbfb...331
prekæs Skrevet 11. mars 2015 #8 Skrevet 11. mars 2015 Veldig. Og er temmelig sikkert på at jeg skal handle der til badet. Orange, storblomstret. Husker ikke hva mønstret heter.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #9 Skrevet 11. mars 2015 Ja, og jeg har både vesker, klær både til meg og datteren min (ikke alt har voldsomme mønstre og farger), putettrekk og sengetøy fra Marimekko. Har også masse servietter, små penger, et iPhone-cover (som nå er 'oppbrukt') og noen barnesmekker. Har en del småtteri-greier fordi jeg går litt gratis da jeg kjenner hun som eier den ene Marimekko-butikken i Oslo. Anonymous poster hash: 3a60f...f6d Heldige du. Jeg elsker alt med designet til Sanna Anukka, og det servicet de har fått de siste årene, in good company tror jeg det heter. Anonymous poster hash: 4c46c...f0a Oh! Og jeg kom på: vi har bottna kopper og skåler, Marimekko Converse (det hadde jeg glemt til jeg så hun andre som har postet om det) og en toalettmappe jeg har arvet av svigermor. Ja, jeg elsker det. Har ikke så mange klær, for som en annen påpeker kan noen av klærne bli litt uformelige og kjærring, men har em del basistopper og slikt. Anonymous poster hash: 3a60f...f6d
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #10 Skrevet 11. mars 2015 Veldig. Og er temmelig sikkert på at jeg skal handle der til badet. Orange, storblomstret. Husker ikke hva mønstret heter. De klassiske store blomstene heter Unikko. Hvis det er de du mener da. 😊👍 Anonymous poster hash: 3a60f...f6d
amandine Skrevet 11. mars 2015 #11 Skrevet 11. mars 2015 Ja, og når jeg tenker hardt har jeg fire meter stoff liggende, pluss salatbestikk og et par sokker!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #13 Skrevet 11. mars 2015 Liker ikke marimekko. Anonymous poster hash: 2ae6a...81e
supermamma-291005 Skrevet 11. mars 2015 #14 Skrevet 11. mars 2015 Har sengetøy i marimekko blomster på ungene sine rom, og kjøkkenhåndklær. Men det kan fort bli for mye..
sug lut Skrevet 12. mars 2015 #15 Skrevet 12. mars 2015 Elsker det. Har vesker, sengetøy, servietter, jakke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå