Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Lurer på om det er noen som vet om hvor man kan få behandling for dette? Hvordan gå frem når man har positive tester? Anonymous poster hash: 3961c...914
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Langvarig antibiotikakur Anonymous poster hash: a9737...649
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Hva mener du? Diagnosen stilles av en lege som følger opp behandlingen evt henviser deg til en infeksjonsmedisiner. Anonymous poster hash: 5a5d7...020
LivetErEnLek Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Jeg testet positivt for noen år siden. Så aldri noen skaumann, men fikk det klassiske utslette. Skjønte ikke hva det var og gikk med det lenge før jeg gikk til legen. Fikk en skikkelig hestekur med antibiotika som gjorde meg skikkelig dårlig, faktisk så dårlig at jeg ble sykemeldt mens jeg tok den. Har ikke fått noen ettervirkninger heldigvis 😊
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Hva mener du? Diagnosen stilles av en lege som følger opp behandlingen evt henviser deg til en infeksjonsmedisiner. Anonymous poster hash: 5a5d7...020 Jeg har tatt prøver, sendt til Tyskland og fått de tilbake med positivt svar. Jeg har kjempet med sterke smerter i årevis, men kan ikke huske noe bitt. Legene tror meg ikke, sier at behandling med antibiotika er så omdiskutert. Vet mange drar utenlands for behandling, og kommer nok til å gjøre det selv, men ville bare høre om noen visste om noe behandlingssted i Norge. Jeg har fått hjelp med tolking av prøvesvar, de peker mot lyme borreliose og symptomene er der også. Anonymous poster hash: 3961c...914
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Hva mener du? Diagnosen stilles av en lege som følger opp behandlingen evt henviser deg til en infeksjonsmedisiner. Anonymous poster hash: 5a5d7...020 Jeg har tatt prøver, sendt til Tyskland og fått de tilbake med positivt svar. Jeg har kjempet med sterke smerter i årevis, men kan ikke huske noe bitt. Legene tror meg ikke, sier at behandling med antibiotika er så omdiskutert. Vet mange drar utenlands for behandling, og kommer nok til å gjøre det selv, men ville bare høre om noen visste om noe behandlingssted i Norge. Jeg har fått hjelp med tolking av prøvesvar, de peker mot lyme borreliose og symptomene er der også. Anonymous poster hash: 3961c...914 Humbug diagnose altså, da blir det nok humbug medisin også. Anonymous poster hash: 5a5d7...020
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Hva mener du? Diagnosen stilles av en lege som følger opp behandlingen evt henviser deg til en infeksjonsmedisiner. Anonymous poster hash: 5a5d7...020 Jeg har tatt prøver, sendt til Tyskland og fått de tilbake med positivt svar. Jeg har kjempet med sterke smerter i årevis, men kan ikke huske noe bitt. Legene tror meg ikke, sier at behandling med antibiotika er så omdiskutert. Vet mange drar utenlands for behandling, og kommer nok til å gjøre det selv, men ville bare høre om noen visste om noe behandlingssted i Norge. Jeg har fått hjelp med tolking av prøvesvar, de peker mot lyme borreliose og symptomene er der også. Anonymous poster hash: 3961c...914 Humbug diagnose altså, da blir det nok humbug medisin også. Anonymous poster hash: 5a5d7...020 Ok, takk for svar. Hadde håpet på noen med egen erfaring som svarte her jeg. Tydelig at du ikke har kjempet i systemet selv.... Men da får jeg ta med meg humbugdiagnosen til humbugland for å få hjelp👍😀 Anonymous poster hash: 3961c...914
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #8 Skrevet 11. mars 2015 Hva mener du? Diagnosen stilles av en lege som følger opp behandlingen evt henviser deg til en infeksjonsmedisiner. Anonymous poster hash: 5a5d7...020 Jeg har tatt prøver, sendt til Tyskland og fått de tilbake med positivt svar. Jeg har kjempet med sterke smerter i årevis, men kan ikke huske noe bitt. Legene tror meg ikke, sier at behandling med antibiotika er så omdiskutert. Vet mange drar utenlands for behandling, og kommer nok til å gjøre det selv, men ville bare høre om noen visste om noe behandlingssted i Norge. Jeg har fått hjelp med tolking av prøvesvar, de peker mot lyme borreliose og symptomene er der også. Anonymous poster hash: 3961c...914 Humbug diagnose altså, da blir det nok humbug medisin også. Anonymous poster hash: 5a5d7...020 Du skjønner vel at tusenvis av mennesker på hele jorda har inngått et komplott og kollektivt si at de har blitt syke av flåttbitt?!. Selvsagt er det humbug (ironi). Vennligst ta den lite empatiske holdningen din et annet sted. Skulle ønske du får et flåttbitt selv slik at du kan lære litt og begynne å tro. Tipper pipa ville fått en annen låt. Anonymous poster hash: cd0ea...45a
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #9 Skrevet 11. mars 2015 Hva mener du? Diagnosen stilles av en lege som følger opp behandlingen evt henviser deg til en infeksjonsmedisiner. Anonymous poster hash: 5a5d7...020 Jeg har tatt prøver, sendt til Tyskland og fått de tilbake med positivt svar. Jeg har kjempet med sterke smerter i årevis, men kan ikke huske noe bitt. Legene tror meg ikke, sier at behandling med antibiotika er så omdiskutert. Vet mange drar utenlands for behandling, og kommer nok til å gjøre det selv, men ville bare høre om noen visste om noe behandlingssted i Norge. Jeg har fått hjelp med tolking av prøvesvar, de peker mot lyme borreliose og symptomene er der også. Anonymous poster hash: 3961c...914 Humbug diagnose altså, da blir det nok humbug medisin også. Anonymous poster hash: 5a5d7...020 Du skjønner vel at tusenvis av mennesker på hele jorda har inngått et komplott og kollektivt si at de har blitt syke av flåttbitt?!. Selvsagt er det humbug (ironi). Vennligst ta den lite empatiske holdningen din et annet sted. Skulle ønske du får et flåttbitt selv slik at du kan lære litt og begynne å tro. Tipper pipa ville fått en annen låt. Anonymous poster hash: cd0ea...45a Det finnes mange som er syke av flåttbitt, disse får hjelp i det norske helsevesenet. Men det finnes enda flere med humbug diagnoser slik som hi. Anonymous poster hash: 5a5d7...020
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #10 Skrevet 11. mars 2015 Hva mener du? Diagnosen stilles av en lege som følger opp behandlingen evt henviser deg til en infeksjonsmedisiner. Anonymous poster hash: 5a5d7...020 Jeg har tatt prøver, sendt til Tyskland og fått de tilbake med positivt svar. Jeg har kjempet med sterke smerter i årevis, men kan ikke huske noe bitt. Legene tror meg ikke, sier at behandling med antibiotika er så omdiskutert.Vet mange drar utenlands for behandling, og kommer nok til å gjøre det selv, men ville bare høre om noen visste om noe behandlingssted i Norge. Jeg har fått hjelp med tolking av prøvesvar, de peker mot lyme borreliose og symptomene er der også. Anonymous poster hash: 3961c...914 Humbug diagnose altså, da blir det nok humbug medisin også. Anonymous poster hash: 5a5d7...020 Du skjønner vel at tusenvis av mennesker på hele jorda har inngått et komplott og kollektivt si at de har blitt syke av flåttbitt?!. Selvsagt er det humbug (ironi). Vennligst ta den lite empatiske holdningen din et annet sted. Skulle ønske du får et flåttbitt selv slik at du kan lære litt og begynne å tro. Tipper pipa ville fått en annen låt. Anonymous poster hash: cd0ea...45a Det finnes mange som er syke av flåttbitt, disse får hjelp i det norske helsevesenet. Men det finnes enda flere med humbug diagnoser slik som hi. Anonymous poster hash: 5a5d7...020 Hvordan kan du si noe slikt uten å kjenne HI? Er du lege eller forsker? Anonymous poster hash: cd0ea...45a
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #11 Skrevet 12. mars 2015 Det finnes mange som er syke av flåttbitt, disse får hjelp i det norske helsevesenet. Men det finnes enda flere med humbug diagnoser slik som hi. Anonymous poster hash: 5a5d7...020 Hvordan kan du si noe slikt uten å kjenne HI? Er du lege eller forsker? Anonymous poster hash: cd0ea...45a Om annie...020 er lege eller forsker så er hun jo veldig representativ for de fleste legene her til lands når det kommer til kunnskap om vektorbårne sykdommer, diagnostisering av disse og behandling. Dvs. lite eller ingen kunnskap om noen deler av dette. Hi - jeg tror det er bedre om du finner en av de lukkede gruppene på facebook om dette, der vet jeg at du kan få langt bedre hjelp enn du får her inne, og ikke minst mer konkret hjelp. Søk på flått så burde du finne noe, jeg vet om en, men har hørt at det finnes flere. Lykke til Anonymous poster hash: 4d7ef...4ac
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #12 Skrevet 12. mars 2015 Hva mener du? Diagnosen stilles av en lege som følger opp behandlingen evt henviser deg til en infeksjonsmedisiner. Anonymous poster hash: 5a5d7...020 Jeg har tatt prøver, sendt til Tyskland og fått de tilbake med positivt svar. Jeg har kjempet med sterke smerter i årevis, men kan ikke huske noe bitt. Legene tror meg ikke, sier at behandling med antibiotika er så omdiskutert.Vet mange drar utenlands for behandling, og kommer nok til å gjøre det selv, men ville bare høre om noen visste om noe behandlingssted i Norge. Jeg har fått hjelp med tolking av prøvesvar, de peker mot lyme borreliose og symptomene er der også. Anonymous poster hash: 3961c...914 Humbug diagnose altså, da blir det nok humbug medisin også. Anonymous poster hash: 5a5d7...020 Du skjønner vel at tusenvis av mennesker på hele jorda har inngått et komplott og kollektivt si at de har blitt syke av flåttbitt?!. Selvsagt er det humbug (ironi). Vennligst ta den lite empatiske holdningen din et annet sted. Skulle ønske du får et flåttbitt selv slik at du kan lære litt og begynne å tro. Tipper pipa ville fått en annen låt. Anonymous poster hash: cd0ea...45a Det finnes mange som er syke av flåttbitt, disse får hjelp i det norske helsevesenet. Men det finnes enda flere med humbug diagnoser slik som hi. Anonymous poster hash: 5a5d7...020 Hvordan kan du si noe slikt uten å kjenne HI? Er du lege eller forsker? Anonymous poster hash: cd0ea...45a Hi har fått "diagnosen" av noen som ikke kan skrive ut behandling, legen mener ikke hi trenger behandling. Anonymous poster hash: 5a5d7...020
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #13 Skrevet 12. mars 2015 Langvarig antibiotika behandling ER omstrid. Både fordi man ikke har dokumentert at det virker, fordi det kan gi antibiotikaressistens og fordi det potensielt kan skule andre (og farligere) tilstander som du da ikke vil få adekvat behandling mot. Søk ehandling hos noen med reell kompetanse - det anbefalles selvfølgelig ikke å selv sende prøver til utlandet og stole på "testing". Det finnes faktisk gode fagmiljøer i Norge og i Norden som både forsker og behandler denne. Selv om du har smerter i kroppen så er det selvfølgelig ikke gitt at du har borreliose - selv om et eller annet laberatorium i Tyskland mener det (Nevner bare de to norke pensjonerte biologene som mente de kunne SE borreliosen i blodet!! Deres "forskning" ble jo nettopp avkledd fullstendig!) Anonymous poster hash: bedeb...180
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #14 Skrevet 12. mars 2015 Forum for kroniske lidelser har eget underforum for mennesker med samme problem som deg. Der blir du møtt med forståelse, erfaring og støtte. Her er det bare kverulering du møter... Anonymous poster hash: 1ade0...d3f
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #15 Skrevet 12. mars 2015 Forum for kroniske lidelser har eget underforum for mennesker med samme problem som deg. Der blir du møtt med forståelse, erfaring og støtte. Her er det bare kverulering du møter... Anonymous poster hash: 1ade0...d3f Tusen takk, prøver heller der😀 takk for at noen forstår👍 Anonymous poster hash: 3961c...914
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #16 Skrevet 12. mars 2015 Hva mener du? Diagnosen stilles av en lege som følger opp behandlingen evt henviser deg til en infeksjonsmedisiner. Anonymous poster hash: 5a5d7...020 Jeg har tatt prøver, sendt til Tyskland og fått de tilbake med positivt svar. Jeg har kjempet med sterke smerter i årevis, men kan ikke huske noe bitt. Legene tror meg ikke, sier at behandling med antibiotika er så omdiskutert.Vet mange drar utenlands for behandling, og kommer nok til å gjøre det selv, men ville bare høre om noen visste om noe behandlingssted i Norge. Jeg har fått hjelp med tolking av prøvesvar, de peker mot lyme borreliose og symptomene er der også. Anonymous poster hash: 3961c...914 Humbug diagnose altså, da blir det nok humbug medisin også. Anonymous poster hash: 5a5d7...020 Du skjønner vel at tusenvis av mennesker på hele jorda har inngått et komplott og kollektivt si at de har blitt syke av flåttbitt?!. Selvsagt er det humbug (ironi). Vennligst ta den lite empatiske holdningen din et annet sted. Skulle ønske du får et flåttbitt selv slik at du kan lære litt og begynne å tro. Tipper pipa ville fått en annen låt. Anonymous poster hash: cd0ea...45a Det finnes mange som er syke av flåttbitt, disse får hjelp i det norske helsevesenet. Men det finnes enda flere med humbug diagnoser slik som hi. Anonymous poster hash: 5a5d7...020 Hvordan kan du si noe slikt uten å kjenne HI? Er du lege eller forsker? Anonymous poster hash: cd0ea...45a Hi har fått "diagnosen" av noen som ikke kan skrive ut behandling, legen mener ikke hi trenger behandling. Anonymous poster hash: 5a5d7...020 Har ikke fått vist legen resultatene av testene enda, så kanskje hun likevel hjelper meg videre👍 Anonymous poster hash: 3961c...914
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå