Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Er det noen her som har blitt igangsatt før termin pga ekstrem bekkenløsning? Jeg skal inn på sykehuset for vurdering neste uke. Hatt store smerter siden uke 19, sitter i rullestol og er avhengig av hjelp og smertestillende hele dagen/natta. Sover få timer i døgnet pga sterke smerter. Noen som har erfaring? Hva slags undersøkelser utfører de på sykehuset for å vurdere om man har der ille nok? Anonymous poster hash: 0ebd5...17a
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Hvor mange uker er du? Anonymous poster hash: 0536b...a8c
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Jeg fikk fremskyndet planlagt keisersnitt med ti dager pga ekstrem bekkenløsning og noen andre plager hos meg (som ikke var til fare for fosteret). Det var på Rikshospitalet. Anonymous poster hash: c2561...60a
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Fosteret har det fint. Det er kun jeg som lider. Derfor vil de selvfølgelig vente så lenge som mulig. men det er jo forferdelig å ha det så vondt over så lang tid. Hvor skal man få kreftene til å føde i fra? Anonymous poster hash: 0ebd5...17a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå