Gå til innhold

Symfysemål arket???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke hva det heter. Men det grønne arket som gravide har med til kontroller som lege og jordmor fyller ut... Kan ikke finne det noen plass. Leverer man det fra seg på føden??

Og har legekontoret en kopi av dette?

Lette etter dette da jeg skulle legge det inn i boka til 3 åringen. Men kan ikke finne det noen plass😔

Anonymous poster hash: a6c1a...054

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helsekort for gravide heter det :) Tror de tar det på føden?

Anonymous poster hash: be1a7...382

Skrevet

Husker ikke hva det heter. Men det grønne arket som gravide har med til kontroller som lege og jordmor fyller ut... Kan ikke finne det noen plass. Leverer man det fra seg på føden??

Og har legekontoret en kopi av dette?

Lette etter dette da jeg skulle legge det inn i boka til 3 åringen. Men kan ikke finne det noen plass😔

Ble skikkelig lei meg! Har samlet alt i en perm, til jeg skulle lage boka. Men kan ikke finne det noen plass...

Skrevet

Det tar de på føden ja. Jeg tok kopi av alle mine for å ha i boka. 

Skrevet

Det er vanlig å få originalen ved utreise, sammen med andre papirer. Men det er bare å bestille journalkopi, så får du det.

Anonymous poster hash: f9258...b03

Skrevet

Journalkopi fra føden eller fastlegen??

Skrevet

Jeg bestilte hele fødselsjournalen min fra sykehuset. Da fulgte det med kopi av helsekort og alt jeg har vært inne til kontroll for, samt beskrivelse av hele fødselen.

Nå som jeg er gravid igjen (8 år siden sist) er det veldig artig og mimre litt!

Anonymous poster hash: 51c8e...aa1

Skrevet

De skal ha den liggende i journalen hos fastlegen.. Min jordmor fant frem den gamle nå for å sammenligne litt med denne graviditeten..

Skrevet

Er den der for alltid? Altså, de kaster den ikke etter x antall år?

Skrevet

Har legen det oppdaterte arket fra føden? Eller bare det som han selv har fyllt inn? Jeg gikk til jordmor og lege. Så lurer jeg på, det arket i journalen min, er det oppdatert med utfylling fra begge?

Skrevet

Da jeg fødte første barnet for 14 år siden fikk jeg med meg den ene kopien hjem fra sykehuset.

De tre andre barna mine har jeg det ikke fra, men kunne vært gøy å ha da. Der står jo alt fra vektoppgang til blodtrykk. Kanskje døtrene mine ville hatt glede at å se på mitt den dagen de selv skal ha barn....

Anonymous poster hash: 87e4a...5f8
Skrevet

Aner ikke hvor lenge de har den, men det er tre år siden forrige fødsel hos meg så de hadde den fortsatt.. Du får ringe fastlegen å høre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...