Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Jeg var i en prosess gjennom et rekrutteringsbyrå nylig der jeg i innspurtfasen trakk meg fra prosessen grunnet et annet jobbtilbud. Nå ser jeg at vedkommende som har fått denne jobben snoker på Linkedin profilen min. På en eller annen måte har han tydeligvis fått nyss i mitt navn og at jeg var hans konkurrent. Skikkelig ubehagelig da jeg trodde en slik prosess var konfidensiell, iallefall overfor den som fikk stillingen. Har jeg grunn til å reagere på dette? Anonymous poster hash: 14e39...043
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 I det offentlige er søkelistene tilgjengelig for alle... I et rekrutteringsbyrå pleier de å være profesjonelle på konfidensialitet. Du kan imidlertid ikke være sikker hvis du ikke har spesifisert det. De kan gjøre det hvis de vil selv om det ikke er vanlig. Anonymous poster hash: f1574...0d8
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Ingenting å reagere på, søkelister er offisielle. Anonymous poster hash: 7861d...3de
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Hvis du synes det er ubehagelig at folk ser på LinkedIn-profilen din, hvorfor har du den da? Er ikke det hele poenget med LinkedIn? Synes du overtolker. Se på profil = snoking? Og er jo langt fra sikkert personen tittet på deg fordi dere var konkurrenter til samme jobb, kan jo være fordi dere er i samme bransje/jobber med det samme. Anonymous poster hash: 74dc4...083
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå