Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Lærer meg til å skryte av meg selv å mene det så nå prøver jeg. Jeg lager kjempegode kjeks! Barna mine elsker dem og andre barn som får smake synes de er verdens beste!! Siden jeg får så gode tilbakemeldinger synes jeg det er ekstra gøy å lage dem også. Nå er det din tur til å skryte!! Anonymous poster hash: 845f9...dab
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Hva har du i dem? Anonymous poster hash: 020e7...02f
Økonomor Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Legg gjerne ut oppskrift. Jeg lager nemlig ikke verdens beste kjeks:)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Oppskrift da, tullehøna Lagde akkurat boller ved hjelp av ny oppskrift (ny for meg iallefall), fantastisk deig! Nydelige boller Kok opp 1 liter melk med 250g smør & 1,5 dl sukker, avkjøl til ca 37g (kan godt vær opp mot 40) 2 pk tørrgjær i 1,5 kg mel. Ha i melkeblandingen. Elt godt! Hev godt! Og etterhev Anonymous poster hash: 1f927...718
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Del oppskrift da ☺. Jeg vil også lage gode kjeks. Jeg lager god mat til jentetreff. Skryt skryt. Jeg er flink med interiør. Anonymous poster hash: a51ec...170
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har slutta å røyke 👍👏 Og vil ikke ha oppskrift på gode kjeks 😜😜 da kommer jeg til å ese ut 😝 Anonymous poster hash: 98a41...52b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå