Gå til innhold

Jeg lager så gode kjeks!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lærer meg til å skryte av meg selv å mene det så nå prøver jeg.

 

Jeg lager kjempegode kjeks! Barna mine elsker dem og andre barn som får smake synes de er verdens beste!! Siden jeg får så gode tilbakemeldinger synes jeg det er ekstra gøy å lage dem også.

 

Nå er det din tur til å skryte!!

 

Anonymous poster hash: 845f9...dab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har du i dem?

 

Anonymous poster hash: 020e7...02f

Skrevet

Legg gjerne ut oppskrift. Jeg lager nemlig ikke verdens beste kjeks:)

Skrevet

Oppskrift da, tullehøna :P

 

Lagde akkurat boller ved hjelp av ny oppskrift (ny for meg iallefall), fantastisk deig! Nydelige boller :)

 

Kok opp 1 liter melk med 250g smør & 1,5 dl sukker, avkjøl til ca 37g (kan godt vær opp mot 40)

2 pk tørrgjær i 1,5 kg mel. Ha i melkeblandingen. Elt godt!

 

Hev godt! Og etterhev :)

 

Anonymous poster hash: 1f927...718

Skrevet

Del oppskrift da ☺. Jeg vil også lage gode kjeks.

 

Jeg lager god mat til jentetreff. Skryt skryt.

 

Jeg er flink med interiør.

 

Anonymous poster hash: a51ec...170

Skrevet

Jeg har slutta å røyke 👍👏

Og vil ikke ha oppskrift på gode kjeks 😜😜 da kommer jeg til å ese ut 😝

 

Anonymous poster hash: 98a41...52b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...