Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Føler meg litt blond nå, men GÅR SKISMURNIG UT PÅ DATO? Ikke på ski hver uke som dere kanskje skjønner.... Anonymous poster hash: 7a9bf...e35
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Håper ikke det. Vi har hatt to pakker liggende i 4 år Anonymous poster hash: 9fcc3...b02
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 4år er ingenting.... HI Anonymous poster hash: 7a9bf...e35
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Går vel ikke direkte ut på dato, men kan miste litt av festeevnen hvis de blir liggende i årevis. Anonymous poster hash: 07844...f4f
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 4år er ingenting.... HI Anonymous poster hash: 7a9bf...e35 Takk for dagens latter! Meget mulig den vil fungere som bare det. Siden det er forferdelig kjedelig å gå på ski med smurning som ikke fungerer, så tror jeg at jeg hadde investert i ny smurning som jeg kunne hatt de neste 10 årene Skal sies at jeg glatt hadde gått ut på min blå swix selv om jeg tror den er ca 5 år nå. Hadde i hvert fall forsøkt - men da på tur alene. Det finnes et hav av smurninger nå, om man kan fort bli lurt til å kjøpe masse forskjellig. Jeg var (og er) rimelig amatør når det kommer til smurning, men bodde en periode på et vintersportssted. Gikk der og sa at jeg var helt amatør og trengte desperat hjelp. Der var det service! De fortalte meg kort om alle variantene som fantes, så sa de at så lenge jeg ikke gikk veldig mye og hadde ambisjoner med skigåingen, da kunne jeg som regel greie meg med blå swix og klister når det ble varmere. De hevdet at blå swix som regel holdt bra innen større temperatursvingninger enn det som står på. De sa jeg ev. kunne vurdere å kjøpe en annen farge (husker ikke hvilken, siden jeg greide meg med blå swix og/eller klister) på swixen når det ble litt mindre (før det blir klisterføre). De sa at det enkle ofte var det beste, ba meg om å være nøye med å rengjøre skiene etter hver sesong (der har jeg syndet stort...) og bare ha litt tålmodighet når jeg legger på smurningen, heller ta på mange tynne lag enn ett eller to tykke. Det har fungert for meg! (blir så glad når selgere er så ærlige og ikke prøver å overselge, men ser an kundens behov ) Hm... bør vel vurdere å kanskje kjøpe ny smurning neste år selv.... God tur Anonymous poster hash: 663a1...ec3
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Den blir dårligere etterhvert ja. Anonymous poster hash: 11068...5a1
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 4år er ingenting.... HI Anonymous poster hash: 7a9bf...e35 Takk for dagens latter! Meget mulig den vil fungere som bare det. Siden det er forferdelig kjedelig å gå på ski med smurning som ikke fungerer, så tror jeg at jeg hadde investert i ny smurning som jeg kunne hatt de neste 10 årene Skal sies at jeg glatt hadde gått ut på min blå swix selv om jeg tror den er ca 5 år nå. Hadde i hvert fall forsøkt - men da på tur alene. Det finnes et hav av smurninger nå, om man kan fort bli lurt til å kjøpe masse forskjellig. Jeg var (og er) rimelig amatør når det kommer til smurning, men bodde en periode på et vintersportssted. Gikk der og sa at jeg var helt amatør og trengte desperat hjelp. Der var det service! De fortalte meg kort om alle variantene som fantes, så sa de at så lenge jeg ikke gikk veldig mye og hadde ambisjoner med skigåingen, da kunne jeg som regel greie meg med blå swix og klister når det ble varmere. De hevdet at blå swix som regel holdt bra innen større temperatursvingninger enn det som står på. De sa jeg ev. kunne vurdere å kjøpe en annen farge (husker ikke hvilken, siden jeg greide meg med blå swix og/eller klister) på swixen når det ble litt mindre (før det blir klisterføre). De sa at det enkle ofte var det beste, ba meg om å være nøye med å rengjøre skiene etter hver sesong (der har jeg syndet stort...) og bare ha litt tålmodighet når jeg legger på smurningen, heller ta på mange tynne lag enn ett eller to tykke. Det har fungert for meg! (blir så glad når selgere er så ærlige og ikke prøver å overselge, men ser an kundens behov ) Hm... bør vel vurdere å kanskje kjøpe ny smurning neste år selv.... God tur Anonymous poster hash: 663a1...ec3 *mildere Anonymous poster hash: 663a1...ec3
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #8 Skrevet 11. mars 2015 :-) ok, ut på shopping. Jeg digger dette forumet, her får man til og med smøretips! :-D HI Anonymous poster hash: 7a9bf...e35
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #9 Skrevet 11. mars 2015 4år er ingenting.... HI Anonymous poster hash: 7a9bf...e35 Takk for dagens latter! Meget mulig den vil fungere som bare det. Siden det er forferdelig kjedelig å gå på ski med smurning som ikke fungerer, så tror jeg at jeg hadde investert i ny smurning som jeg kunne hatt de neste 10 årene Skal sies at jeg glatt hadde gått ut på min blå swix selv om jeg tror den er ca 5 år nå. Hadde i hvert fall forsøkt - men da på tur alene. Det finnes et hav av smurninger nå, om man kan fort bli lurt til å kjøpe masse forskjellig. Jeg var (og er) rimelig amatør når det kommer til smurning, men bodde en periode på et vintersportssted. Gikk der og sa at jeg var helt amatør og trengte desperat hjelp. Der var det service! De fortalte meg kort om alle variantene som fantes, så sa de at så lenge jeg ikke gikk veldig mye og hadde ambisjoner med skigåingen, da kunne jeg som regel greie meg med blå swix og klister når det ble varmere. De hevdet at blå swix som regel holdt bra innen større temperatursvingninger enn det som står på. De sa jeg ev. kunne vurdere å kjøpe en annen farge (husker ikke hvilken, siden jeg greide meg med blå swix og/eller klister) på swixen når det ble litt mindre (før det blir klisterføre). De sa at det enkle ofte var det beste, ba meg om å være nøye med å rengjøre skiene etter hver sesong (der har jeg syndet stort...) og bare ha litt tålmodighet når jeg legger på smurningen, heller ta på mange tynne lag enn ett eller to tykke. Det har fungert for meg! (blir så glad når selgere er så ærlige og ikke prøver å overselge, men ser an kundens behov ) Hm... bør vel vurdere å kanskje kjøpe ny smurning neste år selv.... God tur Anonymous poster hash: 663a1...ec3 Så bra du fikk god hjelp Når jeg får den typen hjelp kommer jeg iallefall tilbake til den butikken for å handle mer seinere Anonymous poster hash: a403c...43d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå