Gå til innhold

Flere som ELSKER å være gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare ELSKER å være gravid, få oppleve å føde barn og være mamma.

Nettopp født barn nummer to, og håper allerede på å bli gravid med nummer tre om noen år ...

Håper forøvrig at jeg kommer til å føle meg ferdig med graviditet/fødsel etter nummer tre, ikke lyst til å ha skikkelig babylyst hele livet ...

Noen flere som har det slik?

Er sikkert mange som har det motsatt, så håper å høre fra dere som føler det samme som meg :-)

Anonymous poster hash: 5a18d...174

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ELSKER også å være gravid! Nå har vi fire barn, og er fornøyd med det. Men hver gang jeg ser en gravid, blir jeg rett og slett misunnelig ;-)

Skrevet

Jeg hater å være gravid. Virkelig hater det. Men har gjort det tre ganger for det, for jeg elsker babyene som kommer ut😄

Anonymous poster hash: 28ad3...17f

Skrevet

Ja :) gleder meg til neste svangerskap!

Anonymous poster hash: 7f198...435

Skrevet

Ja elsker! Synd det ikle varer enda lenger!

Skrevet

Skjønner meg ikke på folk som dere, ha ha :P Hva er det dere liker så godt? For meg er det et nødvendig onde. Hater å kaste opp, ha bekkenløsning og å passe meg for visse matvarer. Har nå tre måneder igjen og jeg teller ned for hver dag. 

Anonymous poster hash: ace0c...aff
Skrevet

Skjønner meg ikke på folk som dere, ha ha :P Hva er det dere liker så godt? For meg er det et nødvendig onde. Hater å kaste opp, ha bekkenløsning og å passe meg for visse matvarer. Har nå tre måneder igjen og jeg teller ned for hver dag.

Anonymous poster hash: ace0c...aff

Elsker å leve i min egen boble og at det er totalt akseptert! Elsker gløden og energien jeg får! Elsker struttemagen (la kun på meg på magen)

Elsker å spise rare ting og alle ser på meg med sånn "I hear ya, hadde sjæl dilla på blekksprut" blikk..

Deilig å ligge i sofaen og se masse filmer og gråte og le av alt:)

Jeg blir veldig redebygger og elsker å gøede meg f gjøre istand å handle:)

Elsket kroppen min og mine ekstra deilige orgasmer

Skrevet

Haha, noe helvete langt ifra å elske det! Men det er fordi det innebærer månedsvis med spying. Elsker at magen vokser gjør jeg imidlertid, og å vite at det vokser en baby i magen min:)

Anonymous poster hash: 9f574...a5a

Skrevet

Jeg også elsket det! Kunne gjerne gått gravid flere ganger, men 5 barn får være nok. Hadde ingen plager da. Hadde nok hatet det om jeg hadde kastet opp i 9 mnd.

Skrevet

Jeg håper inderlig jeg kommer til å elske det etterhvert. Er bare 10 uker på vei med min første og så langt har det vært veldig ugreit for å bruke ett pent ord. Men jeg håper og ber om at det blir bedre og at jeg etterhvert faller til ro med det som skjer og at jeg ikke lenger har kontroll på min egen kropp :) Og ikke minst at jeg klarer å begynne å glede meg etterhvert, akkurat nå er det fortsatt bare stress og kjipt. Men barnet er dypt etterlengtet så dette må jeg jo bare komme meg gjennom. Håper på en bedring i formen så jeg kan nyte litt i løpet av den nesten måneden :)

Anonymous poster hash: e90eb...7db
Skrevet

Ja, jeg elsker det! Har 3 barn, men håper på en nr 4 en dag:) Føler meg så fin med den store magen:)

Anonymous poster hash: 4e303...a8d

Skrevet

Nei, men premien er jo verdt det.

Jeg var så dårlig med kvalme og mye spyping at jeg sa til gynekologen "Nå finner du to inni meg". Han kikka rart på meg og sa "Er du sikker på at du vil ha tvillinger? Det er slitsomt nok med bare en av gangen". Jeg sa da "Det får bare være, da slipper jeg å gå gravid en gang til. Er rett før jeg spyr i hjæl". Han mysa en del på skjermen før han sa "Det er bare en her inne". Og fra meg kom det lavt "Faen...!" Han flira av meg da.

Anonymous poster hash: 98406...453

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...