Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Den ene tannen min er det knukket en bit av, nesten hele "fronten" av tannen er borte. Ser at det er brunt i midten når jeg lyser på med lommelykt i speilet. Denne tannen er, naturlig nok, begynt å verke.. Lurer på hva det ca vil koste å få fikset denne? Har sinnsykt tannlegeskrekk så derfor er det ikke blitt gjort enda... Anonymous poster hash: 18c87...1c8
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Den ene tannen min er det knukket en bit av, nesten hele "fronten" av tannen er borte. Ser at det er brunt i midten når jeg lyser på med lommelykt i speilet. Denne tannen er, naturlig nok, begynt å verke.. Lurer på hva det ca vil koste å få fikset denne? Har sinnsykt tannlegeskrekk så derfor er det ikke blitt gjort enda... Anonymous poster hash: 18c87...1c8 Stengte akkurat en side som heter noe ala tannlegepriser.no. Det kan søke opp hva en standard time koster rundt hos deg. Jeg satt akkurat å lurte på om jeg skulle reise til den billigste eller en som kostet litt mer med hullet mitt... Anonymous poster hash: df92a...14a
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Den ene tannen min er det knukket en bit av, nesten hele "fronten" av tannen er borte. Ser at det er brunt i midten når jeg lyser på med lommelykt i speilet. Denne tannen er, naturlig nok, begynt å verke.. Lurer på hva det ca vil koste å få fikset denne? Har sinnsykt tannlegeskrekk så derfor er det ikke blitt gjort enda... Anonymous poster hash: 18c87...1c8 Stengte akkurat en side som heter noe ala tannlegepriser.no. Det kan søke opp hva en standard time koster rundt hos deg. Jeg satt akkurat å lurte på om jeg skulle reise til den billigste eller en som kostet litt mer med hullet mitt... Anonymous poster hash: df92a...14a Den skal jeg sjekke, tusen takk Jeg vet ikke om det er noe forskjell? Får angst bare jeg tenker på å besøke noen av de, så betaler gjerne noen kroner ekstra for en som er flink å roe ned Anonymous poster hash: 18c87...1c8
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Jeg betalte nettopp 600 kr for å bygge opp en tann som hadde knekt litt Anonymous poster hash: 7b39b...159
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Det lukter vel rotfylling om tannen har begynt å bli smertefull? Anonymous poster hash: acf5c...456
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Det lukter vel rotfylling om tannen har begynt å bli smertefull? Anonymous poster hash: acf5c...456 Har en tann som er brun og knekt og en som bare verker uten noe synlige skader på en måte, så regner med det er hull i den også. Må vel regne med rotfylling på værtfall en Anonymous poster hash: 18c87...1c8
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #8 Skrevet 11. mars 2015 Rotfylling pleier å ligge på rundt 5000 kr, hvis tannen må ha krone er det også rundt 5000. Kan man bygge opp med fylling bare er det mellom 600-1500 avhengig av hvor stor fylling man må ha. Anonymous poster hash: 36e6c...edb
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #9 Skrevet 11. mars 2015 Rotfylling pleier å ligge på rundt 5000 kr, hvis tannen må ha krone er det også rundt 5000. Kan man bygge opp med fylling bare er det mellom 600-1500 avhengig av hvor stor fylling man må ha. Anonymous poster hash: 36e6c...edb Så jeg kan regne med å måtte betale 10 tusen kroner for den dumme tanna?? 😳 Anonymous poster hash: 18c87...1c8
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #10 Skrevet 11. mars 2015 Rotfylling pleier å ligge på rundt 5000 kr, hvis tannen må ha krone er det også rundt 5000. Kan man bygge opp med fylling bare er det mellom 600-1500 avhengig av hvor stor fylling man må ha. Anonymous poster hash: 36e6c...edb Så jeg kan regne med å måtte betale 10 tusen kroner for den dumme tanna?? Anonymous poster hash: 18c87...1c8 Derfor smart å ikke vente for lenge. Mye billigere med små hull, jo større og mer omfattende jo dyrere blir det. Betalte 7.000 for rotfylling, slapp krone. Anonymous poster hash: 4aeb7...b9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå