Gå til innhold

Pris tannlege

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den ene tannen min er det knukket en bit av, nesten hele "fronten" av tannen er borte. Ser at det er brunt i midten når jeg lyser på med lommelykt i speilet.

Denne tannen er, naturlig nok, begynt å verke.. Lurer på hva det ca vil koste å få fikset denne? Har sinnsykt tannlegeskrekk så derfor er det ikke blitt gjort enda...

Anonymous poster hash: 18c87...1c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ene tannen min er det knukket en bit av, nesten hele "fronten" av tannen er borte. Ser at det er brunt i midten når jeg lyser på med lommelykt i speilet.

Denne tannen er, naturlig nok, begynt å verke.. Lurer på hva det ca vil koste å få fikset denne? Har sinnsykt tannlegeskrekk så derfor er det ikke blitt gjort enda...

Stengte akkurat en side som heter noe ala tannlegepriser.no. Det kan søke opp hva en standard time koster rundt hos deg.

Jeg satt akkurat å lurte på om jeg skulle reise til den billigste eller en som kostet litt mer med hullet mitt...

Anonymous poster hash: df92a...14a

Skrevet

Stengte akkurat en side som heter noe ala tannlegepriser.no. Det kan søke opp hva en standard time koster rundt hos deg.

Jeg satt akkurat å lurte på om jeg skulle reise til den billigste eller en som kostet litt mer med hullet mitt...

Anonymous poster hash: df92a...14a

Den skal jeg sjekke, tusen takk :)

Jeg vet ikke om det er noe forskjell? Får angst bare jeg tenker på å besøke noen av de, så betaler gjerne noen kroner ekstra for en som er flink å roe ned :P

Skrevet

Jeg betalte nettopp 600 kr for å bygge opp en tann som hadde knekt litt

Anonymous poster hash: 7b39b...159

Skrevet

Det lukter vel rotfylling om tannen har begynt å bli smertefull? 

Anonymous poster hash: acf5c...456
Skrevet

Det lukter vel rotfylling om tannen har begynt å bli smertefull?

Anonymous poster hash: acf5c...456

Har en tann som er brun og knekt og en som bare verker uten noe synlige skader på en måte, så regner med det er hull i den også. Må vel regne med rotfylling på værtfall en :(

Skrevet

Rotfylling pleier å ligge på rundt 5000 kr, hvis tannen må ha krone er det også rundt 5000. Kan man bygge opp med fylling bare er det mellom 600-1500 avhengig av hvor stor fylling man må ha.

Anonymous poster hash: 36e6c...edb

Skrevet

Rotfylling pleier å ligge på rundt 5000 kr, hvis tannen må ha krone er det også rundt 5000. Kan man bygge opp med fylling bare er det mellom 600-1500 avhengig av hvor stor fylling man må ha.

Så jeg kan regne med å måtte betale 10 tusen kroner for den dumme tanna?? 😳

Skrevet

Så jeg kan regne med å måtte betale 10 tusen kroner for den dumme tanna??

Derfor smart å ikke vente for lenge. Mye billigere med små hull, jo større og mer omfattende jo dyrere blir det.

Betalte 7.000 for rotfylling, slapp krone.

Anonymous poster hash: 4aeb7...b9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...