Gå til innhold

Starte fødsel: kjerringråd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger kjerringråd! Er i uke 39 og desperat på å få henne ut. Har prøvd sex for en halv time siden, endte bare i kvalme :(

Anonymous poster hash: cef15...573

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at sex er eneste kjærringrådet som kan sette igang fødsel,mEn dag må man være litt moden først. Ellers er et avslappende bad,en massmassasje, god velvære også et tips. Når kroppen slapper av er der mye lettere for kroppen å starte fødselen enn under stress og mas :)

Anonymous poster hash: d4a15...526

Skrevet

Har hørt at sex er eneste kjærringrådet som kan sette igang fødsel,mEn dag må man være litt moden først. Ellers er et avslappende bad,en massmassasje, god velvære også et tips. Når kroppen slapper av er der mye lettere for kroppen å starte fødselen enn under stress og mas :)

Sorry for skrivefeil, håper det ble leselig alikevell.mobilen lever vist sitt eget liv når jeg skriver :)

Skrevet

Er ikke selve sexen som kan fremskynde en fødsel, mannen må komme inni deg for det er seden som er effektiv👍 eller så masser brystvortene når fødselen er startet for å kanskje få en rask fødsel, men anbefaler ikke å gjøre det før du er på sykehuset.👍

Anonymous poster hash: 8a537...163

Skrevet

Brystvortestimulering!

Anonymous poster hash: 5cbbc...68d

Skrevet

Jeg spiste to ananaser (som innholder det samme som sæd), hadde en runde i senga med orgasme og deretter brystvortemassasje. Få timer senere var babyen ute :)

Anonymous poster hash: b505f...d42

Skrevet

Kanel, to tskjeer funket for meg.

Anonymous poster hash: 190b8...6c0

Skrevet

Leste et sted at sex tre ganger på rad ga samme mengde prostaglandiner som i kuren de bruker for å sette igang fødsel på sykehuset, så det er bare å piske mannen😜 Brystvortestimulering i tillegg😄

Ellers kommer hun snart uansett. Jeg hadde termin på lørdag, og humper fortsatt rundt her

Anonymous poster hash: 45069...3bc

Skrevet

Et lite glass rødvin i følge jordmor her. 

Anonymous poster hash: fa2db...fa2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...