Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Bare på moro.. Har du og mannen din / dere et TV-par som minner om dere? Mannen min sammeligner stadig vekk meg med Gloria fra modern family og han er Jay, synes det er litt søtt at vi har vårt "TV-PAR" .. Hvem er deres da? Anonymous poster hash: 61e56...16b
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Bundy Anonymous poster hash: 1e1fe...c99
rytme Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Vi blir gjerne sammenlignet med Lily og Marshall fra HIMYM. Jeg tror det er fordi vi er det eneste gifte paret og det eneste paret med barn i vår vennegjeng. Vi har vært kjærester siden vi var 19 også. Jeg er også litt barnslig og han er ganske musikalsk, men det er mange ting som er forskjellig også, så jeg er ikke helt enig. Men kan ikke komme på et bedre par for øyeblikket. Artig spørsmål
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Foreldrene til "Alle elsker Raymond" Anonymous poster hash: 035d5...c9e
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Ray Barone og kona^^. Anonymous poster hash: 6a119...ce6
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Carlos and gabby... Bare at jeg ikke er like hot som henne da 😅 Anonymous poster hash: 1b568...9b8
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Hahahahahha, Thomas og Ine fra Helt perfekt. Vi er bare såå lik og begge "innrømmer" det med stor humor : D Anonymous poster hash: 12a3f...869
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #8 Skrevet 11. mars 2015 Carrie & Doug Heffernan (Kongen av Queens). Mannenn min er ikke tykk, men vi er ganske like i måten de er på Anonymous poster hash: 5b907...e56
Frøken Ubesluttsom Skrevet 11. mars 2015 #9 Skrevet 11. mars 2015 Trur ikke vi har noe "tv par" vi blir sammenlignet med egentlig. Eneste er at vi til stadighet blir fortalt at vi minner om et gammelt ektepar... og det kan jo være hvem som helst Ikke er vi gift og ikke er vi gamle, men sammen på 9. året... Krangler lite, men kverrulerer, diskuterer og erter mye..
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #10 Skrevet 11. mars 2015 Han sammenligner meg med Gemma. Moren til Jax 😝 han selv ligner veldig på Nero av utseende, men ikke personlighet. Anonymous poster hash: 1df5a...5d8
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #11 Skrevet 11. mars 2015 Claire og Phil Anonymous poster hash: eeee6...3c0
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #12 Skrevet 11. mars 2015 Jens August og Eva Anonymous poster hash: b489f...f11
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #13 Skrevet 11. mars 2015 Han sammenligner meg med Gemma. Moren til Jax 😝 han selv ligner veldig på Nero av utseende, men ikke personlighet. Anonymous poster hash: 1df5a...5d8 Stakkars han hvis du er som Gemma.. Verdens verste kjerring. Anonymous poster hash: d598d...e4f
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #14 Skrevet 12. mars 2015 Haha, her sitter jeg og leser og vet ikke hvem noen av disse parene er. Mye møkka-tv jeg ikke får med meg, skjønner jeg! Anonymous poster hash: 9071a...357
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #15 Skrevet 12. mars 2015 Doug og Carrie Carlos og Gaby Anonymous poster hash: deacf...872
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #16 Skrevet 12. mars 2015 Han sammenligner meg med Gemma. Moren til Jax 😝 han selv ligner veldig på Nero av utseende, men ikke personlighet. Anonymous poster hash: 1df5a...5d8 Auch.... Håper det kun er utseende som ligner og ikke personligheten Anonymous poster hash: deacf...872
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #18 Skrevet 12. mars 2015 Carrie og Doug. Og litt Raymond og kona i alle elsker... Tror jeg! Har ikke tenkt på det før nå 😂 Anonymous poster hash: 5a59f...233
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #20 Skrevet 12. mars 2015 Jeg som er Gemma; jeg håper (og tror) at det er humoristisk ment 😊 ser ikke mange like trekk hverken på personlighet eller utseende selv 😉 Anonymous poster hash: 1df5a...5d8
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #22 Skrevet 12. mars 2015 Dough og Carrie.... Vi har til og med pappa i sokkelleiligheten Anonymous poster hash: 0a490...b8e
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #23 Skrevet 12. mars 2015 Arthur og Molly Weasley (foreldrene til Ron i Harry Potter ) Anonymous poster hash: 00fe5...5ed
Englenemine Skrevet 12. mars 2015 #24 Skrevet 12. mars 2015 Åh seff glemte Weasley ene er nok litt av dem og ja. Hehe
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #25 Skrevet 12. mars 2015 Vi er deltagere i en TV-serie som sendes til høsten, så jeg kan svare igjen da Anonymous poster hash: af087...0cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå