Gå til innhold

Noen som jobber på plantasjen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å søke jobb på plantasjen, jeg er usikker på om jeg passer inn der. Har jobbet i butikk før men har ikke så mye peiling på planter osv.

 

Er det krav til å kunne mye om planter osv når man jobber på plantasjen eller kan man bli "lært opp" ?

 

:)

 



Anonymous poster hash: 6f32b...7ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har handlet en del p plantasjen. Det er mest skuleungdom, og nesten ingen som kan noe om planter og blomster. De har et par kyndige og resten er helt uten begrep. Lang ventetid for de som kan noe, da de fleste av dem kan mindre enn kundene selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vurderer å søke jobb på plantasjen, jeg er usikker på om jeg passer inn der. Har jobbet i butikk før men har ikke så mye peiling på planter osv.

 

Er det krav til å kunne mye om planter osv når man jobber på plantasjen eller kan man bli "lært opp" ?

 

:)

 

 

Anonymous poster hash: 6f32b...7ab

 

Jeg har jobbet på plantasjen, og jeg har ingen kunnskap om planter. Til og med hardføre planter dør hjemme hos meg. Jeg sto i kassen og satte varer på plass i butikken. De har egne gartnere som har kunnskap om planter. Du kan gjerne lære en del før og underveis mens du jobber der, men det er absolutt ikke noe krav! Vi i kassen hadde hele tiden mulighet til å ringe til en av gartnerne om det var noen spørsmål om planter. Jeg lærte mye mens jeg jobbet der, men hadde minimalt med kunnskap om planter. :P

 

Anonymous poster hash: c03dc...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...