Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 egentlig også både tørketrommel, komfyr og oppvaskmaskin også. Vurderer å stikke innom de kjedene vi har i nærområdet og be de sette sammen et tilbud for oss. Er det noe særlig å spare på dette, eller kommer de til å lure oss uansett? Har ikke veldig mange krav til funksjoner. Men vil ha kortprogram og ullprogram, samt bra sentrifuge på vaskemaskina, lydnivået er viktig på de ulike vaskemaskinene og helst induksjon, men det er ingen must. Er vel også litt kravstor og ønsker meg Miele, Siemens evt Bosch. Noen som har gjort dette? Hvor mye sparte dere og var det en OK pakke? Anonymous poster hash: 00cdf...4cb
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Har gjort det, og det kan være litt å hente. Miele. Ikke noe annet. Tysk Miele vel og merke.
sug lut Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Miele er det eneste som er verd å ha av vaskemaskiner - i tjue år. Selv den billigste Miele-maskinen lever like lenge som en hest. Om du får en pakke er det gull, noen steder får du det til.
Mamsemums Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Jeg sparte noen tusen på å be om pakketilbud. Gikk først til en kjede og bad om et tilbud på flere hvitevarer, etter at jeg fikk det gikk jeg til konkurrerende kjede med tilbudet og fikk et bedre tilbud. Enig med luten, miele er merket når det gjelder vaskemaskin!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Miele. Vi kjøpte vår når vi fikk barn. Det er 11år siden og kostet en formue. Den har aldri trøblet og er like god som ny! Anonymous poster hash: e7cdb...615
Villbringebringebær Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Samsung tørketrommel og vaskemaskin i ett. Den med rense program, luftrens( for illeluktende trenigstøy) Og alle de geniale programmene den har! Pluss at den er en quiet drive maskin som kan kjøres på natten:)
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Pass på at den Miele er Made in Germany. Vi kjøpte Bosch og det er forskjell mellom de som er produsert i Tyrkia eller Tyskland. Kjøpte både tørketrommel og vaskemaskin samtidig og fikk hele 4.000 i avslag. Anonymous poster hash: 2e058...581
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå