Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har et opphold i CV en min på ca 6 mnd hvor jeg var i ulønnet permisjon. Sa opp jobben før jeg gikk ut i ulønnet permisjon. Bør jeg da skrive det på CV en? Eller heller forklare hvis de spør? Jeg har hatt samme jobb i 10 år så er ikke inne på dette her 😜 Anonymous poster hash: c5532...cc2
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Skrive hvorfor du hadde perm? Barnepass eller reise ex. Anonymous poster hash: 2bf9f...f9b
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Skrive hvorfor du hadde perm? Barnepass eller reise ex. Anonymous poster hash: 2bf9f...f9b Nei ikke hvorfor. Men skal jeg ta med at jeg hadde permisjon? Eller tar man ikke det med på en CV? Anonymous poster hash: c5532...cc2
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Hull i CV ser ikke bra ut. Bedre å fylle inn noe. Skriv heller ulønnet permisjon enn ingen ting. Hadde du ex ulønnet permisjon i forb. med fødsel, så ville jeg skrevet det. Har du hatt perm fordi du har reist verden rundt, ville jeg tatt med det fordi det sier mye om deg. Hadde du ulønnet perm fordi du vsr for sliten, ville jeg bare skrevet 'ulønnet permisjon'. Hvorfor hadde du ulønnet permisjon? Anonymous poster hash: 2bf9f...f9b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 Skriv at du hadde permisjon. Jeg har fått høre at de heller vil at man skal skrive inn at man f.eks har studert, men ikke bestått, heller enn at det ikke står noe der. De kan jo fort tro du har vært i fengsel eller noe, hehe. Anonymous poster hash: 9ca47...f08
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #6 Skrevet 12. mars 2015 Men var det egentlig permisjon hvis du hadde sagt opp jobben? Da var du vel heller hjemmeværende eller arbeidsledig? Anonymous poster hash: bc34f...180
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #7 Skrevet 12. mars 2015 Jeg hadde opphold på 1,5 år ifbm permisjon. Har også hatt to permisjoner tidligere på 6 mnd hver. Skrev ikke inn noe av dette i min CV. Jeg fokuserer kun på det som er relevant. Det står i min CV at jeg har 3 barn, så det sier seg selv at jeg har vært hjemme. I mine intervjuer fokuseres det på hva jeg kan og hva jeg har gjort. Ikke uker, mnd og år her eller der. Anonymous poster hash: 01eb3...98f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå