Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Min bonusdatter skal holde babyshower for min datter og har spurt om å få holde det her:) Jeg har små barn selv, men har aldri hatt dette, hører liksom ikke til min generasjon tror jeg.... Har lyst å hjelpe henne å planlegge/skaffe stæsj, men noen som har noen tips til hva jeg kan bestille? Eks Ebay? Hva foregår egentlig på disse festene? Huff, føler meg urgammel☺☺ Min bonusdatter har heller aldri vært på babyshower. Vet det finnes mange ebay-tips på FB, men datteren min er jo medlem av samtlige grupper, og dette skal jo være overraskelse, skal det ikke? Trenger hjelp til ALT!!  Anonymous poster hash: d13ee...a5c
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Lage en bleiekake, det er enkelt og morsomt som en fin gave til den kommende mor (Google på nett for å finne fremgangsmåte). Så kan man ha div kake eller muffins med rosa/blå pynt og forskjellige leker. F.eks smelte litt sjokolade i bleier og gjette hva slags sjokkis det er, tippe mageomkrets på den gravide, tippe dato/tid/ navn på baby og fødsel (gjerne på et pent pyntet ark som den gravide får med seg hjem), den som vinner får en premie når den tid kommer.  Anonymous poster hash: ab59f...a41
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Pynt kan kjøpes/lages. E-bay eller Nille funker bra. Finnes masse gode tips på nett, men server enkel gravidvennlig mat. Pynt kan være bleiekake (inngår som gave og avhengig av kaken), små smokker, servietter ol i "riktig" farge. Noen lager en babykake. Leker kan være å gjette omkrets på magen (bruk silkebånd?), mime babyrelaterte ting, quiz om graviditet og spedbarn osv. Ikke legg opp til for lang kveld eller anstrengende leker da mange er slitne. Noen tar med gaver, men dette får dere vurdere selv.   Anonymous poster hash: 5b535...674
PersilleBlomst Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Jeg ville funnet litt inspirasjon på siden Pinterest jeg Der er det massevis. Jeg søkte kjapt og linket deg her  Baby+Shower
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Tusen takk for fine tips!) Â Anonymous poster hash: d13ee...a5c
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Vi bestilte fra baby-shower.no og jeg var veldig fornøyd masse fin pynt og ikke så dyrt heller Lag bleiekake! Det betyr masse for den som får det  Anonymous poster hash: 0408c...271
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå