Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 På tv2 sier de celluitter. Jeg har alltid sagt cellulitter jeg. Forvirra. Anonymous poster hash: 523fd...d06
sug lut Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Det heter cellulitter, to ganger L-lyd akkurat som du tror. Alt uttales. Hva er det for et nek som slipper til på tv uten å kunne prate denne gangen?
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Celluitter, evt. inuitter, alt ettersom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå