Gå til innhold

Når sluttet dere med nattamming? U/T

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 6403d...0c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12 mnd 😊

Anonymous poster hash: 0a791...3ec

Skrevet

Mine tre barn var mellom 11 og 15 mnd da vi sluttet. Har samsovet lenge med alle tre. Ble bare sånn, vanskelig å sove i samme seng, mennene tilgang til pupp :)

Hadde ingen problemer med søvn, så det var ikke noe mål for meg å slutte før.

Anonymous poster hash: f5997...1f3

Skrevet

Hvordan går det med tenner når man nattammer?

Min lille får sine første nå og vi pusser hver morgen og kveld. Kom til å tenke på morsmelken kan de få hull i tennene av dette?

Min er litt liten til å slutte med nattamming synes jeg (5 måneder)

HI

Skrevet

Første begynte å sove rundt av seg selv da han var 4-5 mnd gammel

Nest eldste avvendte vi da han var 6-7 mnd. Men han fortsatte å våkne i 3-4 tiden på nattb og være våken et par timer fordi han ikke fikk melk til han var 1,5 år! Det gjør vi ikke igjen. Da er det mye mindre slitsom å bruke 15 min på å amme og så sove videre...

Tredje fikk et nattmåltid i ett-to tiden på natten så lenge vi ammet, til hun var 11 mnd. Da sluttet hun helt selv.

Fjerde fikk også ett nattmåltid så lenge vi ammet. Hun sluttet da hun var 15 mnd.

Anonymous poster hash: 42fe3...88b

Skrevet

Min lille får sine første nå og vi pusser hver morgen og kveld. Kom til å tenke på morsmelken kan de få hull i tennene av dette?

HI

Jeg har spurt både helsesøster og tannlege om dette og fått samme svar, det går helt greit.

Det er ikke bra å ha en pupp og melk i munnen hele tiden, men et måltid eller to går helt fint.

Skrevet

HI

Jeg har spurt både helsesøster og tannlege om dette og fått samme svar, det går helt greit.

Det er ikke bra å ha en pupp og melk i munnen hele tiden, men et måltid eller to går helt fint.

Min spiser ett og noen ganger to måltider om natten. Tror det er mest for trygghet og kos men kan liksom ikke kutte det.

Takk for svar.

HI

Gjest Turid87
Skrevet

14 mnd. Sluttet fordi det gikk ut over min søvn, jeg hadde begynt å jobbe og jeg ammet hele natten fordi hun ikke brukte smokk. Skulle gjerne ha fortsatt..

Skrevet

Jeg kuttet den ikke. Det sørget barnet for selv. Ved 3,5 mnd hoppet hun over en amming. Så ble det gradvis lengre og lengre tid før hun våknet. Ved 10 mnd sov hun ca 9 timer sammenhengende.

Anonymous poster hash: d7b4f...39d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...