Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Kribler i hele kroppen bare jeg tenker på han, tenker på han hver kveld før jeg sovner. Jeg føler meg helt besatt. Vi er begge single, så der er det ingen hindring, men et evt. sjef-ansattforhold, er det veldig upassende? Jeg vet jo ikke engang om han tenker som meg, og jeg har ingen idé om hvordan jeg skal finne ut av det heller. Har hatt et fantastisk godt forhold så lenge jeg har jobbet der, det nærmer seg to år. Føler virkelig at vi utfyller hverandre. Jeg treffer han aldri på privaten heller Hva ville dere gjort? Go for it, eller håpe det går over? Anonymous poster hash: 8655f...b49
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Jeg ville holdt meg kald altså! Anonymous poster hash: 3d31b...add
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Samme her😉 Men han føler det samme for meg. Vi har ikke gjort noe med det da, siden det rett og slett er komplisert. Hva som skjer siden vet jeg ikke. Jeg synes egentlig det er ganske slitsomt å ha det slik... Anonymous poster hash: 1c8f7...930
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 Jeg syns det er utrolig vanskelig. Hver dag har jeg bare lyst til å være nær han. Nyter hvert sekund vi har sammen. Jeg er klar over at når man føler slik, ser man rosenrødt på ting, og alt gjerne blir mer komplisert enn man kan forestille seg. Jeg har ikke tenkt til å gjøre noe med dette, men gjør han, da kan jeg nok ikke stå imot altså. Åh, den spenningen mellom oss.... JEG kjenner den iallfall. Skulle likt å vite om han også gjør det. HI Anonymous poster hash: 8655f...b49
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Menn pleier å være ganske så målbevisste når det er noe de vil ha. Syntes det er rart at han ikke har gjort fremstøt om han er interessert i deg. Han ser sikkert signalene dine også. Du får sette deg ved siden av han på neste firmafest og sørge for at glasset hans er fullt. Anonymous poster hash: 6240f...d09
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Menn pleier å være ganske så målbevisste når det er noe de vil ha. Syntes det er rart at han ikke har gjort fremstøt om han er interessert i deg. Han ser sikkert signalene dine også. Du får sette deg ved siden av han på neste firmafest og sørge for at glasset hans er fullt. Anonymous poster hash: 6240f...d09 Dte kan jo hende han bare er veldig profesjonell og ikke vil sette HI, som ansatt, i en vanskelig situasjon. Han vet kanskje ikke hvordan hun føler, og et framstøt fra hans side kunne jo tas ille opp hvis hun ikke hadde vært interessert. Anonymous poster hash: 10e7f...d3f
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #8 Skrevet 11. mars 2015 Don't shit where you eat. Du har aldri hørt om samboere/ektepar som jobber samme plass altså? Anonymous poster hash: 2e108...eee
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #9 Skrevet 11. mars 2015 Menn pleier å være ganske så målbevisste når det er noe de vil ha. Syntes det er rart at han ikke har gjort fremstøt om han er interessert i deg. Han ser sikkert signalene dine også. Du får sette deg ved siden av han på neste firmafest og sørge for at glasset hans er fullt. Anonymous poster hash: 6240f...d09 Dte kan jo hende han bare er veldig profesjonell og ikke vil sette HI, som ansatt, i en vanskelig situasjon. Han vet kanskje ikke hvordan hun føler, og et framstøt fra hans side kunne jo tas ille opp hvis hun ikke hadde vært interessert. Anonymous poster hash: 10e7f...d3f Vet du, det er faktisk helt sant. Har også tenkt slik på det at han burde vel ha gitt meg noen hint i det minste om han var det minste interessert, men så er han så utrolig profesjonell. Samtidig merker jeg blikkene, måten vi noen gang streifer borti hverandre.... Men det er kanskje bare jeg som er litt overfølsom der og ønsker det så hardt at jeg tar alle tegn som om han skulle være interessert. Hvordan kan jeg på en diskret måte finne ut av det på en måte? Hjelp meg Vil ikke dumme meg ut heller! Anonymous poster hash: 8655f...b49
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #10 Skrevet 11. mars 2015 Hmm er du veldig pen?? Anonymous poster hash: ef4f5...e28
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #11 Skrevet 11. mars 2015 Hmm er du veldig pen?? Anonymous poster hash: ef4f5...e28 Hehe Pen og pen fru Blom. Rangerer meg selv som litt over gjennomsnittet, og det er det jeg har hørt fra andre, men hver sin smak. Anonymous poster hash: 8655f...b49
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #12 Skrevet 11. mars 2015 Selvtilliten i orden i hvertfall Anonymous poster hash: 7f604...8aa
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #13 Skrevet 11. mars 2015 Selvtilliten i orden i hvertfall Anonymous poster hash: 7f604...8aa Ja, det er ikke den det står på iallfall. Det er vel ikke galt å ha litt selvtillit da? Har en sunn selvtillit, jeg! Anonymous poster hash: 8655f...b49
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #14 Skrevet 11. mars 2015 Jada...det var ikke vondt ment altså 😊 Anonymous poster hash: 7f604...8aa
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #15 Skrevet 11. mars 2015 Jada...det var ikke vondt ment altså 😊 Anonymous poster hash: 7f604...8aa Bra! Lett å ta alt i verste mening her inne Nei, tilbake til emnet, jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal tilnærme meg ham. Er så redd for å lage ubekvem stemning hvis han absolutt ikke tenker på samme måte. Må gruble litt Anonymous poster hash: 8655f...b49
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #16 Skrevet 11. mars 2015 Lykke til! Du får prøve deg på et lite og uskyldig fremstøt og se om du får noe respons Håper du oppdaterer her 😀 Anonymous poster hash: 7f604...8aa
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #17 Skrevet 11. mars 2015 Ja, jeg må pønske ut en lur plan Legger tråden til i bokmerker så oppdaterer jeg om det skulle skje noe spennende!! Anonymous poster hash: 8655f...b49
Fandens Oldemor Skrevet 11. mars 2015 #18 Skrevet 11. mars 2015 Don't shit where you eat. Du har aldri hørt om samboere/ektepar som jobber samme plass altså? Anonymous poster hash: 2e108...eee Var det det jeg sa?
Mrs Smith Skrevet 11. mars 2015 #19 Skrevet 11. mars 2015 Jeg ville helt klart vært frempå ved en passende anledning☺️ Tenk om han er din store kjærlighet ?! Det verste som kan skje er at han ikke føler det samme, men det går an å fortsette i jobben selv om. Litt kleint i starten kanskje, men så er det glemt. Så kan det jo være at han også er interessert! Hvordan er tonen dere i mellom ? Kan du prøve å flørte litt? Om dere blir ett par, så bør du vel bytte jobb etterhvert, men det er neste kapittel 😊👍👏
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #20 Skrevet 11. mars 2015 Jeg ville helt klart vært frempå ved en passende anledning☺️ Tenk om han er din store kjærlighet ?! Det verste som kan skje er at han ikke føler det samme, men det går an å fortsette i jobben selv om. Litt kleint i starten kanskje, men så er det glemt. Så kan det jo være at han også er interessert! Hvordan er tonen dere i mellom ? Kan du prøve å flørte litt? Om dere blir ett par, så bør du vel bytte jobb etterhvert, men det er neste kapittel 😊👍👏 Syns det er sååå skummelt. Tenk om han syns det er upassende. Selv om jeg vet at han garantert hadde avslått på en høflig måte, hadde jeg blitt så utrolig flau. Føler meg så klumsete når jeg er sånn på knærne Han er en utrolig fyr. Vi respekterer hverandre og har en veldig fin tone. Skal prøve å manne meg opp til litt lett flørting. Kanske foreslå en helt casual kveldstur siden vi begge liker tur i naturen. Så har vi så mange av de samme interessene. Herregud! Det kribler! Anonymous poster hash: 8655f...b49
Mrs Smith Skrevet 11. mars 2015 #21 Skrevet 11. mars 2015 Jeg ville helt klart vært frempå ved en passende anledning☺️ Tenk om han er din store kjærlighet ?! Det verste som kan skje er at han ikke føler det samme, men det går an å fortsette i jobben selv om. Litt kleint i starten kanskje, men så er det glemt. Så kan det jo være at han også er interessert! Hvordan er tonen dere i mellom ? Kan du prøve å flørte litt? Om dere blir ett par, så bør du vel bytte jobb etterhvert, men det er neste kapittel 😊👍👏 Syns det er sååå skummelt. Tenk om han syns det er upassende. Selv om jeg vet at han garantert hadde avslått på en høflig måte, hadde jeg blitt så utrolig flau. Føler meg så klumsete når jeg er sånn på knærne Han er en utrolig fyr. Vi respekterer hverandre og har en veldig fin tone. Skal prøve å manne meg opp til litt lett flørting. Kanske foreslå en helt casual kveldstur siden vi begge liker tur i naturen. Så har vi så mange av de samme interessene. Herregud! Det kribler! Anonymous poster hash: 8655f...b49 Ja! Foreslå en tur 👍 Så ser du hvordan han oppfører seg på privaten😉 Lykke til !
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #22 Skrevet 11. mars 2015 Før du gjør noe som helst fremstøt vil jeg anbefale deg å sjekke jobbmarkedet der du er. Hva skjer om dette går åt skogen? Er det virkelig "noe mer", eller er det bare spenningen som ligger i sjef-ansatt forholdet? Veldig mange som går på den blemma der... Anonymous poster hash: c6efc...028
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #23 Skrevet 12. mars 2015 Før du gjør noe som helst fremstøt vil jeg anbefale deg å sjekke jobbmarkedet der du er. Hva skjer om dette går åt skogen? Er det virkelig "noe mer", eller er det bare spenningen som ligger i sjef-ansatt forholdet? Veldig mange som går på den blemma der... Anonymous poster hash: c6efc...028 Det er dette som alltid har stoppet meg. Tror ikke det har noe med sjef/ansatt forhold og spenning. Føler veldig for han som den personen han er. Håper jeg. Vet at man ofte ser rosenrødt på ting når man føler slik, så jeg prøver hardt å sile tankene og tenke litt fornuftig. Er rett og slett helt betatt av han. Han har hatt noen dager fri nå, og vi treffes endelig igjen i morgen. I mellomtiden har vi hatt kontakt på blant annet sms. Ganske hverdagslig og "kameratslig" (hvis det er et ord ). Gleder meg som en unge! Så får jeg se hvor tøff jeg tør å være. Anonymous poster hash: 8655f...b49
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #24 Skrevet 12. mars 2015 Jeg håper dere begge er single... Anonymous poster hash: 7773b...eae
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2015 #25 Skrevet 12. mars 2015 Jeg håper dere begge er single... Anonymous poster hash: 7773b...eae Som jeg skrev i HI, vi er begge single Hadde aldri tenkt på å gjøre noe med dette hvis ikke. Faktisk. Anonymous poster hash: 8655f...b49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå