Gå til innhold

Leste at man må ringe føden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man blør (er i uke 36).

Slimproppen gikk i dag, og er jo antydning til blod i den, og litt når jeg tørker meg.

Tenker å ringe når rier starter eller om det blir mer tegn til at fødsel er i gang.

For jeg trenger vel ikke å ringe nå pga det?

Er mitt fjerde barn, så burde vel ha visst, men er like usikker nå som med de andre, nesten mer usikker nå.

Anonymous poster hash: d60ed...c37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

siden det kommer blod ville jeg ringt uansett, de vil jo fortelle hva du skal gjøre fra nå :) lykke til !

Anonymous poster hash: 51600...d60
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Slimproppen kan gå litt og litt eller dagesvis ( uker? ) i forveien så det er ikke sikkert at fødsel er i gang enda. Men for all del, hvorfor vente med å ringe føden?

Det er jo bedre å være på den sikre siden og høre hva de anbefaler!

Lykke til!!

Skrevet

Siden  det er blod, og fjerde barnet ville jeg ringt. De er bedre til å tolke slike ting enn oss. :)

Jeg blødde, og 45min senere var han ute.. Lykke til. :)

Anonymous poster hash: a20a1...6e6
Skrevet

Og jeg hadde tegningsblødning (med slimpropp først) to uker før fødsel, men når han først kom, var det i rakettfart :D

Lykke til! Rett rundt hjørnet nå :)

Anonymous poster hash: ae800...2f6

Skrevet

Pokker, håpte dere skulle svare at jeg måtte ta det med ro, og se an.

Mannen reiste bort i dag, og kun de to minste er hjemme, og de har lagt seg, ser mørkt på å vekke de, for å kjøre å bli sjekket.

Skrevet

Mannen reiste bort i dag, og kun de to minste er hjemme, og de har lagt seg, ser mørkt på å vekke de, for å kjøre å bli sjekket.

Det trenger du ikke, med mindre du har tette rier. Ring og hør, det kan ta uker fra prippen går til fødselen starter :)

Anonymous poster hash: ae800...2f6

Skrevet

Litt blodspor når proppen går er vel ansett som rimelig normalt. Hadde ikke bekymret meg for det.

Men er du usikker, så ringer du og snakker med føden.

Anonymous poster hash: a97ab...e19

Skrevet

Mannen reiste bort i dag, og kun de to minste er hjemme, og de har lagt seg, ser mørkt på å vekke de, for å kjøre å bli sjekket. Anonymous poster hash: d60ed...c37

Det trenger du ikke, med mindre du har tette rier. Ring og hør, det kan ta uker fra prippen går til fødselen starter :)Anonymous poster hash: ae800...2f6

Ja, og er du skikkelig prippen tar det gjerne lang tid bare å komme til sengs for å lage babyen også.

Anonymous poster hash: a97ab...e19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...