Gå til innhold

forelsket i en annen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen tilsier, har jeg klart å gå hen å forelske meg i en annen enn mannen. er det noen her inne som har ligende erfaringer.

Jeg er relativt nygift, giftet meg ifjor sommer, og trodde alt var ve og vel. Helt til jeg falt pladask for en annen. Jeg fornektet det lenge og trodde det ville gå over, og tenkte egentlig ikke mer på det. Jeg trodde jeg bare var tåpelig betatt/heat of the moment greie.. Men følelsene ble bare sterkere og sterkere.

Det må sies at følelsene er gjensidige, og at han også allerede i forhold.. en skikkelig keitete situasjon, da begge har barn.

jeg føler meg skikkelig ræva fra før av så trenger ikke kjefting og navnkalling, men om noen har erfaring fra ligende situasjoner er jeg evig takknemlig for råd.

Alle sier at gresset ikke er grønnere på den andre siden, men hvorfor føles det da bare riktig å ha følelser for den andre? Jeg er så rådvill, fordi magefølelsen sier en ting(forlate mannen til fordel til hin) mens fornuften(samvittigheten) sier noe annet.

jeg tenker at det uansett også blir feil å late som at alt er ok i ekteskapet pga samvittighet også.. det er iallefall ikke rettferdig mot husbonden.

Anonymous poster hash: b0630...5bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil han,da? Være med kona OG ha deg på si? Eller dumpe henne for deg?

Anonymous poster hash: f4a6e...45e

Skrevet

Jeg har vært i lignende situasjon. Det ble ganske sterke følelser også. Men vi brøt til slutt alle kontakt, og det gikk til slutt over. Og nå kunne jeg ikke hatt det bedre med han jeg er gift med. :)

Håper det løser seg for deg.

Anonymous poster hash: 95847...a51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...