Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Helt tappet for tiden, etter 2 meget hektiske uker på jobb + dugnadshelg på håndballen. De kommende tre ukene er også helt grusomme, med minst 11-12 timers dager. (Tar det igjen på kvelden, når barna roer ned og prøver å skubbe mest mulig papirarbeid til helgene). Jeg vet jeg kommer gjennom det, men tungt å være alene med to barn i en sånn periode. Kan ikke dere trøste meg litt? Anonymous poster hash: 658a8...e71
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Hva jobber du med som tar så mye tid? Anonymous poster hash: 5a97f...bc2
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Hold ut! Tenk, om tre uker er du ferdig, det er påske og våren er langt på vei! Ta en dag av gangen, og bare kom deg gjennom dem. Tell ned, ikke opp
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 Hold ut! Tenk, om tre uker er du ferdig, det er påske og våren er langt på vei! Ta en dag av gangen, og bare kom deg gjennom dem. Tell ned, ikke opp Takk for oppmuntring! Er lærer. (For så vidt heldig som kan ta med noe av jobben hjem). Anonymous poster hash: 658a8...e71
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #5 Skrevet 10. mars 2015 Flere lærere som føler de er litt på bikken for øyeblikket? Eller er det bare vi som legger inn enormt mye mellom vinterferie og påske? Anonymous poster hash: 658a8...e71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå