Gå til innhold

Jeg orker ikke dette lenger ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg så sterkt et barn til og jeg drømmer om å bli gravid igjen hver måned.

Jeg går ikke på prevensjon fordi jeg tåler det ikke. Mannen hopper av, og han er tydeligvis flink, for jeg blir ikke gravid. Han vil ikke ha flere barn.

Hver måned får jeg forhåpninger og går rett i kjelleren når mensen kommer. Jeg føler det er en skikkelig berg og dalbane med følelser, jeg blir så deprimert når mensen kommer, sånn at jeg føler bare for å sove hele dagen, orker ikke gjøre noe, bare gråte...

Jeg vet at han ville blitt glad i et barn til, men vil ikke ha flere, i hvert fall ikke med vilje.

Men jeg takler ikke dette lenger, jeg tror jeg må si at han må bruke kondom hver gang, for jeg kommer til å bli syk av dette :( :( Bruker han kondom kan jeg i hvert fall ikke bygge opp noe slags håp som bare blir knust.

Måtte bare få ut følelsene mine :(

Anonymous poster hash: a4f0a...b2b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange barn har dere da ?

Anonymous poster hash: fbaf1...6e0

Skrevet

Hvor mange barn har dere da ?

Anonymous poster hash: fbaf1...6e0

Vi har to.

Jeg føler meg så frustrert, jeg skriker inni meg, men kommer ingen vei, siden det ikke er noe jeg kan bestemme alene

:(

Hva gjør man når man ønsker noe så sterkt at man føler hele livet blir tatt over av denne følelsen? Jeg tok abort en gang for noen år siden, jeg tror det også henger mye sammen med at jeg blir så deprimert under mensen.. jeg klarer ikke disse følelsene lenger :(

HI

Anonymous poster hash: a4f0a...b2b

Skrevet

Har du sagt til mannen din hvor sterkt du ønsker deg en til?

Og hva er mannens grunn til å ikke få flere?

Skrevet

Vi hoppet av i 10 år uten å bli gravide.

Da vi forsøkte å bli gravide ble vi det på første forsøk alle tre gangene, så vi var åpenbart svært fruktbare.

Min erfaring er derfor at det er en svært sikker metode å hoppe av og du har urealistiske forventninger.

Anonymous poster hash: 9aa00...e4e

Skrevet

Kanskje du skal prate med en psykolog. Da dette tydeligvis plager deg så mye. Og du kan få hjelp til og få fokus på hvor heldig du er, som har 2 friske flotte barn og en mann. Det er mange som ikke får oppleve det.

Anonymous poster hash: af5ff...167
Skrevet

Vi har hoppet av i 5 år, ble gravid igjen på første forsøk nå igjen.

Men om du så inderlig ønsker deg et barn til må du fortelle det til mannen din!

Håper det ordner seg for dere :)

Anonymous poster hash: 210b5...f95

Skrevet

Vi hoppet av i tre år og tok overhodet ikke hensyn til sikre og usikre perioder.. hadde sex 3-4 ggr pr uke året rundt.. ble gravid på andre og første forsøk på våre to små..

Anonymous poster hash: dd484...6d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...