Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Gjør man noe med det? For litt over 1.5år siden flyttet vi og hadde ikke tv. Bodde hos mine foreldre og tok et halvt år før huset var klart. Når vi flyttet kontaktet jeg NRK og sa at vi ikke eide tv eller noe selv og om vi da måtte betale. Her kom det mange rare svar men det kom aldri regning eller noe purring. Selv har jeg helt glemt det, helt til nå. Hva gjør vi? Anonymous poster hash: 9318a...244
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Men hvorfor vil du betale lisens uten tv? Anonymous poster hash: 6be11...d81
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 "Hva gjør vi" Ehh? Ingenting? Anonymous poster hash: ef96f...b71
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 Vi har tv nå da. Men ikke fått noe regning eller purring. De kan vel ikke plutselig sende ut mange? Anonymous poster hash: 9318a...244
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #5 Skrevet 10. mars 2015 Hva skal du gjøre med at NRK ikke sender regning når dere ikke skal ha tilsendt regning..? Anonymous poster hash: d93db...012
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 10. mars 2015 #6 Skrevet 10. mars 2015 Dere har selv ansvar for å betale, selv om dere ikke ha fått faktura. Så lenge det ikke blir oppdaget at dere har tv uten å betale skjer det ikke noe, men om dere blir tatt kan dere risikere å måtte betale for flere år.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #7 Skrevet 10. mars 2015 De sender vel ikke automatisk regning når dere har sagt at dere ikke har tv. For øvrig trodde jeg det var nye regler om at de som selger tv og abonnement skal gi beskjed til NRK? Anonymous poster hash: 6be11...d81
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #8 Skrevet 10. mars 2015 Dere har selv ansvar for å betale, selv om dere ikke ha fått faktura. Så lenge det ikke blir oppdaget at dere har tv uten å betale skjer det ikke noe, men om dere blir tatt kan dere risikere å måtte betale for flere år. Det der er bare tull. Har hatt tv i mer enn 10 år, aldri betalt en eneste regning før Ifjor da NRK var på døra å fant ut at vi hadde tv. Fikk da kun regning for det året. Anonymous poster hash: ef96f...b71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå