Gå til innhold

Sint på samboer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt labert sexliv på grunn av HANS manglende lyst, også før denne graviditeten, men etter at testen viste positiv så sluttet han helt å ha sex med meg, og avviser alle mine tilnærmelser. Er vel rundt 7 måneder siden sist, har termin om 3 uker. I går sa han at jeg har lagt meg ut og blitt svær. Flere ganger. Ja, jeg VET at jeg har stor mage med mye fostervann, men bruker fortsatt gravidbukser i str XS og S, som passer fint både over rompa og beina. Ble rett og slett forbanna på ham. Og nei, han har ikke hatt problemer med gravide damer før - han har et barn fra før og ifølge ham hadde de veldig fint sexliv mens hun gikk gravid, en annen eks av ham var 5 måneder på veg da de ble sammen, jeg nekter å tro at de levde i sølibat som nyforelsket. Like ille var det da jeg var gravid med nr 1 - ingen sex i svangerskapet, og ingen sex før 7 måneder etter fødselen.  Noen forslag til løsning?

Anonymous poster hash: d95f7...8b1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ikke tvinge ham til å ha lyst.

Men det virker som om dere har kommunikasjonsproblemer?

Og han er helt på jordet når han hevder du er stor ellers når du fremdeles bruker bukser i s og xs!

Jeg hadde tatt ham med på fvk-kontoret, for virker ikke som om det er bare manglende sexlyst han har problem med. Og så ville jeg ha sjekket om det er slike kurs for nybakte foreldre i kommunen du bor, og fått ham med på det også. De jeg vet som har gått slike kurs har hatt god nytte av det i forholdet, gått det bedre sammen som par også.

Jeg hadde blitt veldig tydelig med ham - hvorfor vil du ikke ha sex med meg lenger? Kanskje overrumplet ham med et spørsmål om han er utro? Jeg ville spurt ham om han mener det er ok å kalle sin såkalte elskede for svær når hun bruker str. xs og s rett før fødsel?

Rist litt tak i ham med direkte spørsmål, og få ham med på kurs og til fvk for kommunikasjon.

Friske, normalvektige menn som ikke er syke og ikke er utslitt pga. for mye jobbing, lite søvn eller annet fysisk/psykisk stress mister normalt ikke sexlysten slik han gjør. Og det å leve med en så tydelig avvisning er vondt for deg, Hi.

Siden han avviser alle tilnærmelser så kan det virke som om han prøver å skyve deg fra seg ved å komme med urimelige uttalelser om din størrelse. Om han ikke forstår hva det gjør med deg, da må han lære seg bedre kommunikasjon! Sett grenser for deg selv også, ikke tillat at han snakker slik om deg!

Er han frisk ellers og bare har mistet sexlysten, så er det på tide med en legesjekk av ham også!

Snakk med ham og ta tak i det før fødselen, etterpå har du enda mindre tid/overskudd. Så begynn prosessen så fort som mulig.

Lykke til med sluttspurten av svangerskapet og fødselen - og forholdet :)

Anonymous poster hash: 57867...efe
Skrevet

Her lyser alle varsellamper.

1. Han sier du er sværnår du er gravid. (Om du så brukte xl i gravidbukser, er ikke dette akseptabelt).

2. Han sier at han ikke hadde lignende problem da eksen var gravid. (Hvorfor i all verden skal dette tillegges deg, det er i han problemet ligger når han ikke tenner på gravidmage. Og er du så sikker på at han bra sex i svangerskapet med eks?)

Min eks var også veldig bekymret over at jeg la på meg under graviditet. Når jeg ser tilbake, ser jeg jo at jeg hadde en liten, søt gravidmage. (Ingen så det på meg før jeg var nærmere 6 måneder på vei). Likevel tok han seg den frihet å kommentere hvor bekymret han var mm. Han var også flink til å skryte av seg selv, snakke positivt om tidligere forhold. I ettertid har jeg imidlertid fått inntrykk av at han aldri har fått ting til å fungere, og at han langt fra bygde opp eksene sine heller.  

Sikker på at du ikke blir manipulert? Er han en flott kar ellers/ utenom senga? Bygger han deg opp? Eller ned?

Anonymous poster hash: c2180...b30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...