Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Paradise Hotel, politiker, glamourmodell (kommer selvsagt litt an på utseende)... Du finner sikkert flere muligheter, hvis du bare leter litt. Anonymous poster hash: e49e1...47c
MerraSomGår Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Produksjon? Som i samlebåndproduksjon. Jeg pakket pølser i pappesker på kveldstid en stund når jeg trengte penger og hadde ikke andre muligheter. Følte meg ikke så intellektuelt utfordret, kan du si.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 På banosfabrikken: skrelle bananer. Det klarer selv en apekatt Anonymous poster hash: 10c27...f0a
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #5 Skrevet 10. mars 2015 Barnehagetante Anonymous poster hash: 2bfb6...fa9
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #6 Skrevet 10. mars 2015 Telefonselger. Eller tech-support. Bare å slå opp på "rett" side og lese opp. Hjelper det ikke kunden er neste punkt å si beklager og legge på. Evt henvise til svindyr tekniker som får kilometergodtgjørelse av dimensjoner for å gjøre det som står på neste side i tech-håndboken (som du ikke gadd å lese). Anonymous poster hash: 86582...e8b
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #7 Skrevet 10. mars 2015 På banosfabrikken: skrelle bananer. Det klarer selv en apekatt Anonymous poster hash: 10c27...f0a Ville vel tenkt at en apekatt omtrent en overkvalifisert for en sånn jobb. Anonymous poster hash: 64ec7...4ac
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #8 Skrevet 10. mars 2015 Barnehage, renholder, kantine, telefonselger i butikk. Anonymous poster hash: 32160...868
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #9 Skrevet 10. mars 2015 DIB-høne. Anonymous poster hash: 44ecf...dcc
Giss Skrevet 10. mars 2015 #10 Skrevet 10. mars 2015 Ingen er dumme på alle områder. Man må finne noe man trives med og føler at man mestrer. Personlig ville jeg ikke omtale de ansatte i ungenes barnehage som dumme - og jeg mener virkelig det er en jobb som krever ganske mye intelligens og innsikt selv om man selvsagt ikke trenger å være mattegeni for å være god i jobben. Jeg håper folk uten sosial intelligens holder seg unna å jobbe i skoler og barnehager og at folk uten matteintelligens ikke velger ingeniørstudiet og at folk uten talent for språk ikke forsøker seg som tolk. Alt handler om å finne sin rette hylle. Ingen er uansett gode til alt.....
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #11 Skrevet 10. mars 2015 Vet du hva, det er veldig få mennesker som er så dumme, at de ikke kan finne noe de kan jobbe med. Og de er jo ikke dumme da det kommer til alt. Jeg hadde en jobb med ansvar for ansettelser, oppsigelser og opplæring. Og det var noen mennesker innom, som jeg rev meg i håret over, og tenkte det går da virkelig ikke an å være så dum, og ikke forstå dette. Men de er jo alle i dag i andre jobber, trives og har det bra. Noen av de tok utdanning og. Så de må bare finne det, som de passer best til. Anonymous poster hash: 7ce52...61d
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #12 Skrevet 10. mars 2015 Barnehage, renholder, kantine, telefonselger i butikk. Anonymous poster hash: 32160...868 Tåpelig svar.. Anonymous poster hash: bdc65...28d
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #13 Skrevet 10. mars 2015 Tåpelig spørsmål også Anonymous poster hash: bdc65...28d
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #14 Skrevet 10. mars 2015 Tåpelig spørsmål også Anonymous poster hash: bdc65...28d Jeg spurte fordi jeg føler meg så dum. Lærer sent, klarer aldri å huske navn og nummer, dårlig i matte, ja, masse ting som alle andre tar som en selvfølge. Jeg prøver virkelig ... HI Anonymous poster hash: 39f03...6a8
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #15 Skrevet 10. mars 2015 Cubus. Der må du være dum for å få jobb.. Anonymous poster hash: 21291...ec3
Giss Skrevet 10. mars 2015 #16 Skrevet 10. mars 2015 Tåpelig spørsmål også Anonymous poster hash: bdc65...28d Jeg spurte fordi jeg føler meg så dum. Lærer sent, klarer aldri å huske navn og nummer, dårlig i matte, ja, masse ting som alle andre tar som en selvfølge. Jeg prøver virkelig ... HI Anonymous poster hash: 39f03...6a8 Da får du lage en liste over situasjoner du føler er skikkelig ubehagelige og situasjoner hvor du klarer å kose deg. F eks, du er ikke avslappet i forhold til matte. Greit. Da kan du stryke fra listen alle jobber som krever at du er stø i matte. (Ingeniør, sykepleier, lege osv) Hva tror du du kunne trives med om du fikk fred til å være deg selv? Vil du jobbe med mennesker eller vil du helst være litt mer skjermet fra folk? Liker du å gjøre det koselig for folk? Da er kanskje servitør på konditori/cafe noe? Trives du foran komfyren? Da er det kanskje noe matrelatert som passer for deg. Er du glad i å lese da er kanskje bibliotekar noe for deg. Lag lister. Ikke avskriv ideer på forhånd. Følg med på jobbannonser. Plutselig kan det være noe du slett ikke har tenkt på selv. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #17 Skrevet 10. mars 2015 Tåpelig spørsmål også Anonymous poster hash: bdc65...28d Jeg spurte fordi jeg føler meg så dum. Lærer sent, klarer aldri å huske navn og nummer, dårlig i matte, ja, masse ting som alle andre tar som en selvfølge. Jeg prøver virkelig ... HI Anonymous poster hash: 39f03...6a8 Ingen er "dumme". Jeg tror det som du må jobbe med er selvtilliten din. Hva er du GOD på da? Er du en omsorgsperson er kanskje barnehage eller sykehjem tingen. Er du glad i å holde orden er kanskje vasking noe for deg. Liker du å prate med mennesker er butikk kanskje jobben for deg. Fokuser heller på hva du kan og hva du er god på. Det du ikke er så flink til kan du alltids forbedre. 👍✋😉 Anonymous poster hash: bdc65...28d
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #18 Skrevet 10. mars 2015 Jeg synes det er trist at dere skriver at man kan jobbe i barnehage om man er dum. Mener dere virkelig at de personene som tar vare på barna deres hver dag er dumme? Anonymous poster hash: 4d8b3...931
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #19 Skrevet 10. mars 2015 Ingen mennesker er dumme Anonymous poster hash: 315e8...258
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #20 Skrevet 10. mars 2015 Jeg synes det er trist at dere skriver at man kan jobbe i barnehage om man er dum. Mener dere virkelig at de personene som tar vare på barna deres hver dag er dumme? Anonymous poster hash: 4d8b3...931 Det har jeg tenkt flere ganger når jeg har lest her inne. Utrolig merkelig at så mange på et mammaforum vurderer de som tar vare på det mest dyrebare de har så lavt. Jeg har hatt barn i fire barnehager, og møtt nesten bare supre mennesker. Anonymous poster hash: cda33...ac1
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #21 Skrevet 10. mars 2015 Foreldrene som er dumme som tørr sette ungene sine 9 timer hver dag til noen de mener er dumme. Pass barna deres selv da !!! Anonymous poster hash: a8f30...4f6
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #22 Skrevet 10. mars 2015 Dette er den ekleste tråden jeg har sett her inne på lenge. Makan! Anonymous poster hash: 75f0e...f49
Gjest Antarctica Skrevet 10. mars 2015 #23 Skrevet 10. mars 2015 Jeg synes det er trist at dere skriver at man kan jobbe i barnehage om man er dum. Mener dere virkelig at de personene som tar vare på barna deres hver dag er dumme? Anonymous poster hash: 4d8b3...931 Enig, jeg kan ikke si de som har passet og hatt omsorg for ungene mine er dumme, og heller ikke ville jeg ha akseptert at man lot ethvert fjols passe dem. Å jobbe i barnehage er mer enn å gå og glo. Det er å lære barn konfliktløsning, å veilede dem inn i vennskap, å stimulere språk og motorikk, å lære bort musikkglede og tusen andre ting. HI, hvis du virkelig vil ha en hjernedød jobb, kan du åpne manikyrsalong. Jeg tror alle kan klare å lime på løsnegler og sladre litt om hudkremer.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #24 Skrevet 10. mars 2015 Jeg blir helt sjokkert over at noen mener at jobb i barnehage er en "dum" jobb! Jeg BEUNDRER de som jobber i barnehage! De gode, snille, hjertelige damene som sønnen min er veldig glad i, de gjør en fantastisk jobb. De passer på barna og det er mer enn å bare stå å glo i veggen en hel dag. Ærlig talt... Litt mer takknemmeligbet hadde gjort seg. Anonymous poster hash: dc499...930
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #25 Skrevet 11. mars 2015 For å ta spørsmålet til HI seriøst, så tenker jeg at de som svarte "i barnehage" ikke var helt ute på viddene. Ikke fordi alle som jobber der er mindre intelligent, men fordi man ikke trenger å være teoretisk smart for å ha gode omsorgsevner. Jeg vil jo mye heller at de som tar vare på barna mine er varme, snille og omsorgsfulle kontra at de kan vise til karakter A fra en eller annen master.. Anonymous poster hash: 4e75e...efd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå