Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ønsker å skifte farge på huset. Det er nå hvitt, men syns (som mange andre ser det ut til) at det er veldig fint med mørk gråfarge med hvite vinduer osv. Huset vårt er typisk 70-talls med store vinduer og sokkeletasje.

Har noen tips til hvilken gråfarge? Har fått noen fargeprøver og likte blant annet en som her "berg". Den gikk mer mot brunt. Syns noen gråfarger går litt for mye mot blått. Er så redd for å velge feil....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Labrador 😊

Helt enig i labrador, men litt kjedelig at alle har grå hus

 

Anonymous poster hash: bbd0d...1bd

Skrevet

Enig i at det er kjedelig med mye likt, men ingen andre i nabolaget har det i alle fall! Takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...