Gå til innhold

Om du noen gang leser dette:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er ikke den eneste som har driti deg ut bokstavelig talt :)

Jeg bruker uniform på jobben. Trodde jeg var ferdig med omgangssyken og satt en morgen og stelte min datter på håret før Bhg. Da hun reiste seg for å gå ut sammen med pappaen (vi kjørte henne sammen til Bhg) så slapp jeg en liten fis.. Trodde jeg! Kjente fort at jeg hadde dritt meg ut.. Og hva skulle jeg gjøre da. Måtte bare si til kjæresten min at "jeg dreit faen meg på meg akkurat så jeg må opp å dusje og bytte klær. Dere får bare kjøre til barnehagen"

Ha ha ha han har aldri ledd så jævli! Jeg var ikke like høy i hatten men ler av det idag :)

Anonymous poster hash: 09521...344

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også gjort det. :-D Ekkelt men sånn kan skje den beste også ;-)

Anonymous poster hash: e7fa1...a4e

Skrevet

Det har skjedd meg også. Heldigvis skjedde det hjemme, som med deg, og det er jeg VELDIG glad for 😝

Anonymous poster hash: ce14c...756

Skrevet

Heldigvis aldri skjedd, men om det hadde skjedd utenfor hjemmet tror jeg faktisk jeg hadde dødd av flauhet!

Anonymous poster hash: 8ad72...166

Skrevet

Fikk omgangssyken i vogna, drøye 150 meter til fellesdo.

Kom i begge retninger - og jeg var alene med begge barna!

Den doen i vogna ble skremmende fort full altså, og jeg hadde bare en knøtt liten bøtte i tillegg.

Sprutet ut der bak bare jeg tenkte på å bevege meg, så å komme meg de metrene ned på fellesen var bare å glemme...

Løsningen ble tisselaken som vi heldigvis har til ene barnet.

Uff, det var laaaange timer før mannen omsider kom og fikk tømt doen :P

Anonymous poster hash: eabce...8c4

Skrevet

Jeg gjorde det på sykehuset! Jeg var gravid og hadde ekstremt svangerskapskvalme. Så jeg var allerede (uvitende) dehydrert. Så fikk jeg diarè, og jeg ble akutt dårlig og ble innlagt på sykehuset for å få væske. Diarèen stanser, men kom brått tilbake etter noen dager. Jeg sov/halvsov, og skulle slippe en liten fis. Ops... 

Jeg var heldigvis i såpass dårlig forfatning at jeg var apatisk til det hele. Litt flaut å tenke tilbake på, men sykepleierne kunne ikke brydd seg mindre. 

Anonymous poster hash: 6061f...fc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...