Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Jeg er så redd for at barnet mitt har arvet dette :-( :-( Han er bare 1,5 år enda så er jo umulig å si. Men alle som møter han sier: Du er jo aldri i ro du! Det stikker i hjertet hver gang. Anonymous poster hash: 90d87...dc0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Men selv om han skulle arve det, så blir han jo en fantastisk gutt uansett. Og de fleste barn på 1,5 år, kan ikke sitte mye i ro. Er jo godt mulig han ikke får det heller. Her har jeg ADD, faren til barna har Tourettes. Nå er begge barna store her, ene barnet har fått ADD, men veldig velfungerende, og en helt fantastisk jente. Minste har ingen av delene. Begge to fikk tics da de startet på skolen, og hadde det i noen år, bare ansikts tics. Men begge vokste det av seg, og eller ingen andre tegn på Tourettes. Anonymous poster hash: 62c3d...ffa
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Jeg har en sønn på 12 år med disse to diagnosene, og det går adeles utmerket med ham Selv om det selvsagt skaper en del ekstra bekymringer og jobb, er det på ingen måte noen undergang! Gutten vår er åpen om diagnosene og er akseptert som han er, og han er godt likt med veldig mange venner Det er fint at du er obs i forhold til barnet ditt, for du har jo helt rett i at dette i stor grad er arvelig, men det betyr ikke at han kanskje vil få noe dårligere liv. Tvert i mot må det jo være en stor fordel for ham om han har en mamma som forstår ham Anonymous poster hash: 75082...6c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå