Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Min datter har en app på iPaden som man kan stille spørsmål til, så svarer Angela. Hver gang hun ser at jeg kommer, blir hun veldig redd for at jeg skal se hva hun skriver. Rett og slett kjempeflau. Jeg er i utgangspunktet for privatliv, så jeg vil ikke tvinge henne til å vise meg det. Er det noen som kjenner til denne appen, som kan bekrefte det jeg tror om at det er harmløst? Anonymous poster hash: 84a1c...45e
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Det var vel noen dårlige rykter rundt denne app'en, men vet ikke noe særlig om det. Er vel bare å google? Anonymous poster hash: ea8d0...666
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Har lest og hørt at den appen ikke er helt stuerein Anonymous poster hash: 5b164...308
Daquiry Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 Bare tull og tøys http://www.theguardian.com/technology/2014/feb/18/talking-angela-app-children-safety
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #5 Skrevet 10. mars 2015 Ifølge "Barnevakten.no" så er de ryktene bare tull. De gikk ut på at katten kunne filme med øynene, og dermed lure barn til å vise ting de ikke bør. Men dette stemmer altså ikke. Anonymous poster hash: abdb5...e9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå