Gå til innhold

Ned i vekt etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 6 mnd siden jeg fødte og jeg er enda 10 kg tynge enn før graviditeten. Jeg spiser og trener like mye som før fødsel, trener kanskje litt mer enn før faktisk, men alikevell er det 10 kg som ikke vil slippe taket.

Er det noen som kan forklare meg hvorfor disse kg henger på - er det en biologisk grunn til at jeg ikke blir kvitt de? Er det sånn at når man får barn så man plutselig jobbe, bokstavelig talt, rævva av seg?

Anonymous poster hash: 485fe...e82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er maten og ikke trening du må fokusere på

Anonymous poster hash: 00a1b...189

Skrevet

I forrige sv.s la jeg på meg 13,5kg - gikk ned 11 kg på to uker etter fødselen. La imidlertid på meg nye 4 kg ETTER fødselen igjen som satt som støpt...Jeg gikk masse turer, men var litt sløv med kostholdet. Meldte meg på et Grete Rode kurs og var nede på startvekta før graviditet iløpet av 8 uker.. Jeg kjedespiste mye og var rett og slett ikke bevisst på det...

Anonymous poster hash: 31312...1ce

Skrevet

Jeg gikk ikke særlig mye ned mens jeg ammet, men da jeg sluttet raste jeg ned i vekt. Etter 2 mnd uten amming var jeg tynnere enn noensinne! Så vær tålmodig, med riktig kosthold forsvinner nok de ekstra kiloene.

Anonymous poster hash: 1737b...462

Skrevet

Jeg gikk opp 9 kg under graviditeten, og da jeg kom hjem fra sykehuset hadde jeg gått ned 10 kg (kunne nesten ikke tro det selv)! Meeen midjen min er ganske mye større enn den var -selv nå 4 mnd etter fødsel... I helga måtte jeg krype til korset og kjøpe nye bukser -gah (turte ikke gå med gravidbukser lenger, ble for flaut). Gremmes litt over dette altså, ser litt sånn smågravid ut ennå egentlig 😔

Anonymous poster hash: 206f9...915

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...