Gå til innhold

Influensasjuk Mette Marit besøkte bhg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Jeg tenker heller som så at de virusene voksne er smittet av, finnes helt sikkert i skole og barnehagen også, så det hadde ikke bekymret meg i det hele tatt.

Skrevet

Med kraftig influensa klarer man vel ikke det?

Anonymous poster hash: d6543...859

Skrevet

Get a life....

Anonymous poster hash: c3afa...8e7

Skrevet

Hadde hun hatt influensa i aktivt stadie, hadde hun ikke orket å være i barnehagebesøk. Mest trolig er hun hverken influensasyk eller smittsom.

Skrevet

For en kilde du har. 

Anonymous poster hash: 5a360...cf0
Skrevet

"Kraftig influensa" my ass. Hadde hun hatt kraftig influensa hadde hun ligget strak. Tenker hun er kraftig forkjølet, det er noe litt annet.

Anonymous poster hash: 8462b...b17
Skrevet

Hun burde ha karantene....

Anonymous poster hash: 28372...a16

Skrevet

Gidder ikke gå inn på det bladets linker. Var det hun selv som påstod det i et intervju, eller er det journalisten som har laget en fjør til fem høns? Er jo forskjell på forkjølelse, influensalignende sykdom og influensa - jeg tviler på om en journalist fra det bladet er kompetent til å skille dem fra hverandre på andre, eller så tenker jeg at det er litt journalistisk kreativitet for å gjøre en ikke-sak til et oppslag.

Det sier seg selv, hadde hun hatt 40 i feber og ligget rett ut så hadde hun ikke kommet seg i barnehagen. Hun har avlyst tidligere pga. sykdom, har barn selv, tror hun er oppegående nok til å vite når hun kan gå ut og ikke. Har hun hatt influensa med feber og den har gått bort kan hun fremdeles hangle mye, men er da ikke nødvendigvis smittefarlig i det hele tatt siden feberen har tatt knekket på sykdommen.

Anonymous poster hash: 8a5c1...1ca
Skrevet

Gidder ikke gå inn på det bladets linker. Var det hun selv som påstod det i et intervju, eller er det journalisten som har laget en fjør til fem høns? Er jo forskjell på forkjølelse, influensalignende sykdom og influensa - jeg tviler på om en journalist fra det bladet er kompetent til å skille dem fra hverandre på andre, eller så tenker jeg at det er litt journalistisk kreativitet for å gjøre en ikke-sak til et oppslag.

Det sier seg selv, hadde hun hatt 40 i feber og ligget rett ut så hadde hun ikke kommet seg i barnehagen. Hun har avlyst tidligere pga. sykdom, har barn selv, tror hun er oppegående nok til å vite når hun kan gå ut og ikke. Har hun hatt influensa med feber og den har gått bort kan hun fremdeles hangle mye, men er da ikke nødvendigvis smittefarlig i det hele tatt siden feberen har tatt knekket på sykdommen.

Anonymous poster hash: 8a5c1...1ca

Helt enig. Jeg tror forøvrig at barnas glede over å få treffe prinsessen er verdt smitterisikoen, det er tross alt ikke rabies det er snakk om, men et virus som uansett er overalt i disse dager. Snakk om hysteri.

Anonymous poster hash: b06ed...623

Skrevet

Hadde hun hatt influensa, så hadde hun ligget i sengen sin. Med en vanlig forkjølelse går man på jobb, også om man er prinsesse. Forkjølelsesvirus finnes i alle skoler og barnehager uansett, så om MM hadde med seg dette, så var hun bare i godt selskap.

Hysteri!

Anonymous poster hash: 10255...220

Skrevet

Hadde hun hatt influensa, så hadde hun ligget i sengen sin. Med en vanlig forkjølelse går man på jobb, også om man er prinsesse. Forkjølelsesvirus finnes i alle skoler og barnehager uansett, så om MM hadde med seg dette, så var hun bare i godt selskap.

Hysteri!

Nå har jeg skummet artikkelen og konstaterer at heller ikke prinsessen kan forskjell på forkjølelse og influensa. 😔

Skrevet

Må vel være stas å bli smittet av prinsessen da :P

Skrevet

Stas. Får feber og det utløser epilepsi. Gøy.

Anonymous poster hash: 99a9a...f77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...