Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Og gav barna klem hun ville ikke skuffe barna som hadde gledet seg til besøk, men smitte tenker hun tydeligvis ikke over! http://www.seher.no/royal/mette-marit-trosset-sykdommen-78079 Anonymous poster hash: 66ba0...f3c
Gjest ronja røverdatter Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Jeg tenker heller som så at de virusene voksne er smittet av, finnes helt sikkert i skole og barnehagen også, så det hadde ikke bekymret meg i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Med kraftig influensa klarer man vel ikke det? Anonymous poster hash: d6543...859
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 Get a life.... Anonymous poster hash: c3afa...8e7
HvittHus Skrevet 10. mars 2015 #5 Skrevet 10. mars 2015 Hadde hun hatt influensa i aktivt stadie, hadde hun ikke orket å være i barnehagebesøk. Mest trolig er hun hverken influensasyk eller smittsom.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #6 Skrevet 10. mars 2015 For en kilde du har. Anonymous poster hash: 5a360...cf0
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #7 Skrevet 10. mars 2015 "Kraftig influensa" my ass. Hadde hun hatt kraftig influensa hadde hun ligget strak. Tenker hun er kraftig forkjølet, det er noe litt annet. Anonymous poster hash: 8462b...b17
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #8 Skrevet 10. mars 2015 Hun burde ha karantene.... Anonymous poster hash: 28372...a16
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #9 Skrevet 10. mars 2015 Gidder ikke gå inn på det bladets linker. Var det hun selv som påstod det i et intervju, eller er det journalisten som har laget en fjør til fem høns? Er jo forskjell på forkjølelse, influensalignende sykdom og influensa - jeg tviler på om en journalist fra det bladet er kompetent til å skille dem fra hverandre på andre, eller så tenker jeg at det er litt journalistisk kreativitet for å gjøre en ikke-sak til et oppslag. Det sier seg selv, hadde hun hatt 40 i feber og ligget rett ut så hadde hun ikke kommet seg i barnehagen. Hun har avlyst tidligere pga. sykdom, har barn selv, tror hun er oppegående nok til å vite når hun kan gå ut og ikke. Har hun hatt influensa med feber og den har gått bort kan hun fremdeles hangle mye, men er da ikke nødvendigvis smittefarlig i det hele tatt siden feberen har tatt knekket på sykdommen. Anonymous poster hash: 8a5c1...1ca
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #10 Skrevet 10. mars 2015 Gidder ikke gå inn på det bladets linker. Var det hun selv som påstod det i et intervju, eller er det journalisten som har laget en fjør til fem høns? Er jo forskjell på forkjølelse, influensalignende sykdom og influensa - jeg tviler på om en journalist fra det bladet er kompetent til å skille dem fra hverandre på andre, eller så tenker jeg at det er litt journalistisk kreativitet for å gjøre en ikke-sak til et oppslag. Det sier seg selv, hadde hun hatt 40 i feber og ligget rett ut så hadde hun ikke kommet seg i barnehagen. Hun har avlyst tidligere pga. sykdom, har barn selv, tror hun er oppegående nok til å vite når hun kan gå ut og ikke. Har hun hatt influensa med feber og den har gått bort kan hun fremdeles hangle mye, men er da ikke nødvendigvis smittefarlig i det hele tatt siden feberen har tatt knekket på sykdommen. Anonymous poster hash: 8a5c1...1ca Helt enig. Jeg tror forøvrig at barnas glede over å få treffe prinsessen er verdt smitterisikoen, det er tross alt ikke rabies det er snakk om, men et virus som uansett er overalt i disse dager. Snakk om hysteri. Anonymous poster hash: b06ed...623
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #11 Skrevet 10. mars 2015 Hadde hun hatt influensa, så hadde hun ligget i sengen sin. Med en vanlig forkjølelse går man på jobb, også om man er prinsesse. Forkjølelsesvirus finnes i alle skoler og barnehager uansett, så om MM hadde med seg dette, så var hun bare i godt selskap. Hysteri! Anonymous poster hash: 10255...220
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #12 Skrevet 10. mars 2015 Hadde hun hatt influensa, så hadde hun ligget i sengen sin. Med en vanlig forkjølelse går man på jobb, også om man er prinsesse. Forkjølelsesvirus finnes i alle skoler og barnehager uansett, så om MM hadde med seg dette, så var hun bare i godt selskap. Hysteri! Anonymous poster hash: 10255...220 Nå har jeg skummet artikkelen og konstaterer at heller ikke prinsessen kan forskjell på forkjølelse og influensa. 😔 Anonymous poster hash: 10255...220
Skylander Skrevet 10. mars 2015 #13 Skrevet 10. mars 2015 Må vel være stas å bli smittet av prinsessen da
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #14 Skrevet 10. mars 2015 Stas. Får feber og det utløser epilepsi. Gøy. Anonymous poster hash: 99a9a...f77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå