Gå til innhold

Skal ikke styrer i barnehage være litt "synlig"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt barnet vårt i barnehagen i 3 år nå og har sett lederen der 1 gang. Er det vanlig? 

Anonymous poster hash: d9120...342
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Styreren pleier jo å være tilstede på ihvertfall foreldremøtene. Ellers er det jo sånn at styrer ikke går i vakter, så hun er ikke tilstede når de fleste leverer og henter. Det er også mye møtevirksomhet utenfor huset, og mye kontor- og planleggingsarbeid. Har du sett etter styreren og aldri fått tak i vedkommende, eller tenker du at hun burde være en del på avdelingene? 

Anonymous poster hash: 18ad0...fe2
Skrevet

Jeg tror styrer har nok å gjøre på kontoret sitt, han/ho har nok ikke tid til å stå ved porten og hilse på alle som kommer inn.

Ser styrer en sjelden gang vi også. Det blir stort sett på foreldremøter.

Anonymous poster hash: 54bcc...d3e

Skrevet

Styrer i bhg ser jeg ca 2 ganger i året. For han har kontor et annet sted. Men teamledere ser jeg hver dag, de sitter på kontoret i vår bhg. I tillegg til ped.leder som det er 1 av på hver Avd. Har ikke savnet styrer nevneverdig for å være ærlig.

Anonymous poster hash: 0c057...654

Skrevet

Det varierer. I vår BHG er styrer veldig tilstede. Hun er en god rollemodell og går foran somer godt eksempel på alle områder. Mangler en vikar, er hun der med en gang. I den forrige BHG så jeg ikke styrer på 5 år.

Anonymous poster hash: 32408...6e7

Skrevet

Tror jeg så styrer en gang de 3 årene barnet mitt gikk i barnehage. blir som en rektor på skolen. lite synlig i praksis men ivolvert på mange måter vi ikke ser.

Anonymous poster hash: c39b5...b57

Skrevet

Ser styrer flere ganger i uka. Hun er styrer for 4 avdelinger og er på hver avdeling minst en halv dag i uka. Hun tar ofte imot barna når de kommer og hun er veldig tilgjengelig både for barna og for oss foreldre.

Anonymous poster hash: c99b8...bba
Gjest Gul stjerne
Skrevet

Styrer driver på med økonomi, planlegging etc. Hun får inn anbud når kjøkkenet skal fornyes i barnehagen, hun handler inn, hun jobber med budsjetter og regnskap. Hun er nok en del av det pedagogiske teamet, men styrejobben er en helt annen enn for eksempel det pedagogisk leder har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...