Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Jeg har fått ny kjæreste som også har barn. Vi bor nære hverandre, og jeg lurer på hvordan det vil bli i fremtiden. Er det noen som har erfaring med det å være særboere og bare være kjærester? Tenker at det å flytte sammen vil bli en mulig stor belastning for både barn og forholdet evt, og vil ikke risikere det, i alle fall ikke enda. Er det noen som har noe perspektiv på dette? Anonymous poster hash: 293fe...450
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Om det skulle bli slutt med meg og mannen ville jeg kun hatt slik forhold. Har ei på jobben som har hatt det slikt i 12 år nå og det høres mye bedre ut og mye mindre komplikasjoner. Anonymous poster hash: 1a73b...e7c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Særbo er som å få i pose og sekk. Skulle dere ombestemme dere senere så kan dere jo bare flytte sammen da. Anonymous poster hash: 0bd9f...765
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 Jeg tenker også det, det blir liksom litt mer forelskelse, og litt mindre komplikasjoner i forhold til det å måtte forholde seg til hverandres barn, og at de må forholde seg til hverandre og steforeldre i hverdagen. Har også en ex som ikke er helt på g, så vil nødig involvere min nye i de komplikasjonene for mye heller. Kan jo heller flytte sammen når barna har flyttet ut om vi fortsatt henger sammen da Anonymous poster hash: 293fe...450
sug lut Skrevet 10. mars 2015 #5 Skrevet 10. mars 2015 Det hadde vært min førstepri om jeg skulle endret boform noengang og starte fra scratch med ny mann.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #6 Skrevet 10. mars 2015 Det hadde vært min førstepri om jeg skulle endret boform noengang og starte fra scratch med ny mann. Førstepri? Hva mener du med det? Anonymous poster hash: 69614...2cb
sug lut Skrevet 10. mars 2015 #7 Skrevet 10. mars 2015 Det hadde vært min førstepri om jeg skulle endret boform noengang og starte fra scratch med ny mann. Førstepri? Hva mener du med det? Anonymous poster hash: 69614...2cb At det hadde vært vesentlig for meg om dette forholdet skulle vare at det var den boformen vi gikk for og at det var noe vi var enige om. Og da som en permanent løsning, ikke som en "bare mens vi er nyforelskede"-sak.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #8 Skrevet 10. mars 2015 Det hadde vært min førstepri om jeg skulle endret boform noengang og starte fra scratch med ny mann. Førstepri? Hva mener du med det? Anonymous poster hash: 69614...2cb At det hadde vært vesentlig for meg om dette forholdet skulle vare at det var den boformen vi gikk for og at det var noe vi var enige om. Og da som en permanent løsning, ikke som en "bare mens vi er nyforelskede"-sak. Du mener førstevalg, da? Anonymous poster hash: 69614...2cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå