Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #26 Skrevet 10. mars 2015 Hvor lenge er forresten forventet levetid på ei truse? Amerikatrusene hadde visst overlevd i 3 år. Tror ingen av mine truser har holdt ut så lenge mellom mine bakkar og berg... Anonymous poster hash: bf643...c53 [/acronym Det kommer an på syreinnholdet i diareen til dem du låner truser til. Anonymous poster hash: a54fa...d62
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #27 Skrevet 10. mars 2015 USA er jo (ifølge amerikanere) det beste landet i verden så det skulle bare mangle at de produserer prima truser. Så ofte som Gud velsigner landet (igjen..ifølge amerikanere) skal du ikke se bort ifra at det faller litt velsignelse på trusene også. Ja, for slik er alle amerikanere... Alle millionene... Eller ikke. Anonymous poster hash: 3af59...52f
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #28 Skrevet 11. mars 2015 Hvor lenge er forresten forventet levetid på ei truse? Amerikatrusene hadde visst overlevd i 3 år. Tror ingen av mine truser har holdt ut så lenge mellom mine bakkar og berg... Anonymous poster hash: bf643...c53 Når man har 25 truser vil jeg tro de varer en stund? Hvis man bytter en gang om dagen, så vil hver truse bare bli brukt 14,6 ganger i løpet av et år. Anonymous poster hash: 11eff...098
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 11. mars 2015 #29 Skrevet 11. mars 2015 Nei, jeg tror ikke det er noe spesielt med truser fra USA. Jeg pleier derimot å kjøpe mye undertøy der, ofte billig og bra. Trusen jeg skrev om i tråden, var en av mange truser jeg kjøpte i USA for tre år siden. Den har gått ut av produksjon. Poenget er ikke at de er fra USA, men at de er svært behagelige å ha på. HI fra den andre tråden. Anonymous poster hash: 00788...9b8 Du har åpenbart aldri eid en Sloggitruse? Det finner jo knapt noe deiligere å plassere stussen i! Er å få tak i på din nærmeste Sparkjøp.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #30 Skrevet 11. mars 2015 Everything is big in America. Store rumper trenger store truser. Morsom tråd. Legg nå av dere uten humor. Anonymous poster hash: c8ea3...e92
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #31 Skrevet 11. mars 2015 Hvor lenge er forresten forventet levetid på ei truse? Amerikatrusene hadde visst overlevd i 3 år. Tror ingen av mine truser har holdt ut så lenge mellom mine bakkar og berg... Anonymous poster hash: bf643...c53 Når man har 25 truser vil jeg tro de varer en stund? Hvis man bytter en gang om dagen, så vil hver truse bare bli brukt 14,6 ganger i løpet av et år. Anonymous poster hash: 11eff...098 Jeg har truser som er eldre enn tre år, de er fortsatt like fine som da de ble kjøpt. Jeg har derimot kanskje 150 truser, så det er begrenset slitasje på dem i løpet av et år. ;p Anonymous poster hash: c2dad...08a
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #32 Skrevet 11. mars 2015 Hvor lenge er forresten forventet levetid på ei truse? Amerikatrusene hadde visst overlevd i 3 år. Tror ingen av mine truser har holdt ut så lenge mellom mine bakkar og berg... Anonymous poster hash: bf643...c53 Når man har 25 truser vil jeg tro de varer en stund? Hvis man bytter en gang om dagen, så vil hver truse bare bli brukt 14,6 ganger i løpet av et år. Anonymous poster hash: 11eff...098 Jeg har truser som er eldre enn tre år, de er fortsatt like fine som da de ble kjøpt. Jeg har derimot kanskje 150 truser, så det er begrenset slitasje på dem i løpet av et år. ;p Anonymous poster hash: c2dad...08a Oi det var mange truser. Hvordan oppbevarer du dem, har du et eget skap til truser? Jeg tror jeg har 5 hele truser akkurat nå. Og ca like mange "nødtruser" dvs slitte med hull i til de gangene jeg har glemt å vaske klær. Anonymous poster hash: 11eff...098
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #33 Skrevet 11. mars 2015 Hvor lenge er forresten forventet levetid på ei truse? Amerikatrusene hadde visst overlevd i 3 år. Tror ingen av mine truser har holdt ut så lenge mellom mine bakkar og berg... Anonymous poster hash: bf643...c53 Når man har 25 truser vil jeg tro de varer en stund? Hvis man bytter en gang om dagen, så vil hver truse bare bli brukt 14,6 ganger i løpet av et år. Anonymous poster hash: 11eff...098 Jeg har truser som er eldre enn tre år, de er fortsatt like fine som da de ble kjøpt. Jeg har derimot kanskje 150 truser, så det er begrenset slitasje på dem i løpet av et år. ;p Anonymous poster hash: c2dad...08a Oi det var mange truser. Hvordan oppbevarer du dem, har du et eget skap til truser? Jeg tror jeg har 5 hele truser akkurat nå. Og ca like mange "nødtruser" dvs slitte med hull i til de gangene jeg har glemt å vaske klær. Anonymous poster hash: 11eff...098 Seriøst? Hva gjør du når du skal på ferie? Vasker underveis? Hvorfor har du ikke flere? Hehe, motsetninger. ;p Jeg har en avlangt og relativt stor skuff til truser, en annen skuff til sokker (eier mange par sokker også) og en tredje som er full av strømpebukser. ;p Går nok ikke tom med det første. Hehe. Anonymous poster hash: c2dad...08a
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #34 Skrevet 11. mars 2015 Hvor lenge er forresten forventet levetid på ei truse? Amerikatrusene hadde visst overlevd i 3 år. Tror ingen av mine truser har holdt ut så lenge mellom mine bakkar og berg... Anonymous poster hash: bf643...c53 Når man har 25 truser vil jeg tro de varer en stund? Hvis man bytter en gang om dagen, så vil hver truse bare bli brukt 14,6 ganger i løpet av et år. Anonymous poster hash: 11eff...098 Jeg har truser som er eldre enn tre år, de er fortsatt like fine som da de ble kjøpt. Jeg har derimot kanskje 150 truser, så det er begrenset slitasje på dem i løpet av et år. ;p Anonymous poster hash: c2dad...08a Oi det var mange truser. Hvordan oppbevarer du dem, har du et eget skap til truser? Jeg tror jeg har 5 hele truser akkurat nå. Og ca like mange "nødtruser" dvs slitte med hull i til de gangene jeg har glemt å vaske klær. Anonymous poster hash: 11eff...098 Seriøst? Hva gjør du når du skal på ferie? Vasker underveis? Hvorfor har du ikke flere? Hehe, motsetninger. ;p Jeg har en avlangt og relativt stor skuff til truser, en annen skuff til sokker (eier mange par sokker også) og en tredje som er full av strømpebukser. ;p Går nok ikke tom med det første. Hehe. Anonymous poster hash: c2dad...08a Da tar jeg med nødtrusene. Er vi på ferie lenger enn det har vi alltid tilgang på vaskemaskin, hverken jeg eller barnet mitt har nok andre klær heller til å være mer enn en ukes tid uten. Men tror jeg skal kjøpe flere før sommeren så jeg kan kaste de slitte. I likhet med hun med usa-trusene har jeg også omsider funnet en type jeg liker godt, så jeg får nok kjøpe inn et lager før de går ut av produksjon. Anonymous poster hash: 11eff...098
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2015 #35 Skrevet 11. mars 2015 Nødtruser altså. Hvor mange her har det? Hvordan har disse trusene endt opp som nettopp nødtruser? Anonymous poster hash: 90822...37a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå