Gå til innhold

Bruke minst mulig bind etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det viktig for deg?

Min venninne brukte bare mini truseinnlegg. Misunnelig

Anonymous poster hash: 0360c...c0d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bind eller ei var ikke i tankene mine!

Anonymous poster hash: 9201b...57f
Skrevet

Brukte sykehus bleiene alle dagene på barsel.. Byttet til nattbund da jeg kom hjem.. Likevel hadde jeg "uhell". Men mini truseinnlegg? Hehe.. Da kunne jeg liksågodt latt være å bruke noe..

Skrevet

Jeg brukte bleier, og blødde som en gris. Det var overhodet ikke i mine tanker at det var et nederlag på noen måte ;)

Men må innrømme at jeg ble litt lei på slutten, for renselsen min varte i 8 uker....

Anonymous poster hash: 5e438...252
Skrevet

Da gjorde un vel det fordi hun ikke hadde behov for annet, ikke fordi det var viktig for henne?

Jeg blødde så mye at første dødnet var det sykehusets bleier som gjaldt. Deretter nattbind i noen dager, før jeg gikk over til vanlige bind, men ekstra lange og med vinger. Hvis jeg hadde brukt truseinnlegg ville jeg konstant gått rundt med blod på klærne, og det regner jeg med at venninnen din ikke gjør?

Anonymous poster hash: 4378c...2ab
Skrevet

Blødning etter fødsel er en av de tingene man ikke har noen kontroll over, så nei jeg har ikke hatt som mål å bruke minst mulig bind.

Heldigvis klarer jeg å akseptere at det finnes ting jeg ikke får gjort noe med og tilpasser meg deretter.

Anonymous poster hash: 82109...a7e
Skrevet

Bind er helt pyton, så kjekt om en slipper billig unna. Men viktig, nei. Dette er det kroppen som styrer selv. 

Anonymous poster hash: 9f914...de4
Skrevet

Jeg vet ikke hva som er normalt, men jeg synes selv jeg blødde mye. På barsel på sykehuset hadde jeg uhell selv om jeg brukte disse digre bleiene de har der. Blodet bare fosset ut :P

Da jeg kom hjem, etter 5 dager med første og 3 dager med andre, brukte jeg nattbind i kanskje en uke. Så vanlig bind i 1-2 uker. Og så truseinnlegg i ca en uke. 

Anonymous poster hash: d6cb6...f91
Skrevet

Er det en greie også, nå? Hvor skryter man av sånt? Facebook?

Jeg kjenner at jeg er veldig glad for at den tanken ikke streifet meg et øyeblikk en gang i de 6 ukene jeg blødde etter hver fødsel.

Skrevet

herregud så mye man skal styre med. Alle blør forskjellig etter fødsel, jeg har blødd i 6-7 uker med mine. TO første dager sykehusbleier, så nattbind i et par uker og så vanlige bind før truseinnlegg de siste 2-3 ukene. 

Anonymous poster hash: 6f7e4...9b9
Skrevet

Visste ikke DET var en greie også.

Om å gjøre å blø minst?

Er dette noe som startet i Unge Mødre?

Sykt.

Anonymous poster hash: 7f590...507

Skrevet

Med nummer 2 brukte jeg truseinnlegg på barsel, mens med nummer 3 rant det igjennom med koagler. Alt er mulig.

Skrevet

Jeg kjenner at jeg er veldig glad for at den tanken ikke streifet meg et øyeblikk en gang i de 6 ukene jeg blødde etter hver fødsel.

:hoho:

Skrevet

Haha😂 En uke til termin. Gleder meg til å legge ut statusen "en uke siden fødsel, og ingen slintrer eller blodlevringer. Truseinnlegg i morgen💃👍".

Skrevet

Herregud, er det prestisje å blø lite etter en fødsel også nå da?! Dette er jo veldig individuelt!!

Skrevet

Da gjorde un vel det fordi hun ikke hadde behov for annet, ikke fordi det var viktig for henne?

Jeg blødde så mye at første dødnet var det sykehusets bleier som gjaldt. Deretter nattbind i noen dager, før jeg gikk over til vanlige bind, men ekstra lange og med vinger. Hvis jeg hadde brukt truseinnlegg ville jeg konstant gått rundt med blod på klærne, og det regner jeg med at venninnen din ikke gjør?

Anonymous poster hash: 4378c...2ab

Leste litt kjapt:blod på knærne...

Fnis 😜

Skrevet

Elsker at kroppen min fungerte såpass bra at den klarte å kvitte seg med alt, og rense seg selv :) det må blod til :)

Anonymous poster hash: f19c5...2e4

Skrevet

Hva er du misunnelig på, HI?

Skrevet

Det eneste som var viktig for meg var at det var behagelig å bruke og holdt på det som det skulle holde på som måtte holdes på. Størrelsen var det siste jeg brydde meg om.

Skrevet

Haha😂 En uke til termin. Gleder meg til å legge ut statusen "en uke siden fødsel, og ingen slintrer eller blodlevringer. Truseinnlegg i morgen💃👍".

😂😂😂😂

Anonymous poster hash: dc89f...a56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...