Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Jeg har i mange år strevd med å gå på do ute i det offentlige. Jeg går bare hvis jg absolutt MÅ og da skal det være helt krise. Jeg er veldig nøye med håndvask etterpå og unngår å ta på dørhåndtakene på vei ut. Jeg har ikke OCD eller noe, men jeg klarer ikke å fri meg fra tanken om at det kan være mye bakterier og ulumskheter etter forrige besøkende på off. toaletter. Sitter nå på helsestasjonen på venteværelset og oppdaget akkurat at mannen som gikk inn på toalettet rett ved siden av venterommet ikke vasket seg på hendene etterpå!!! (Vasken rant ikke og det er rimelig lytt...) Jeg kjenner jeg blir helt varm, nesten får hjertebank og føler meg fysisk uvel av å tenke på at jeg på veien ut av helsestasjonen må ta på de samme dørhåndtakene osv som han... Er det jeg som er helt "bakterie-skrullete" eller er dette en normal reaksjon hos flere???? Anonymous poster hash: a4c7c...88c
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Ja, du er en "bakterieskrulle" som du kaller det. Det er mye bakterier på dørhåndtak, handlekurver og andre steder mennesker tar på, men nei, det er ikke farlig for vanlig friske mennesker. Anonymous poster hash: 3c23a...e80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå