Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 ? Var på spontant besøk sist onsdag hos DEN mannen . Hadde lust til å mld van i ettertid men ville ikke virke desperat . Så jeg har ikke gitt han lyd. Men ikke hørt noe selv heller. Tipper han ikke er intr da ? Anonymous poster hash: 30ad0...ae9
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Jeg tipper at du har rett. Eller at begge to er noen feiginger ;-) Anonymous poster hash: dcdcd...824
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Me too 😒 ja haha Anonymous poster hash: 30ad0...ae9
Iiiiik Skrevet 10. mars 2015 #5 Skrevet 10. mars 2015 Åh, der får du for å spille et spill! Hadde det ikke vært langt bedre å sende ham en melding og få et klarere svar? Nå vil du fortsette å lure på hva det betyr at du ikke har hørt noe fra ham. Kanskje spiller han det samme spillet.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #6 Skrevet 10. mars 2015 He's really not that into you... Anonymous poster hash: c260f...55a
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #7 Skrevet 10. mars 2015 Ville sendt en mld å hørt til helga om jeg var deg. Bare si at du har en dag fri og skal en tur til byen å lurer på om han vil møtes for en kaffekopp eller noe sånt. Da blir det ikke så skummelt som å be hjem til deg, men alikevel åpner du opp for noe. Om han er intr så møter han eller planlegger en annen dag. om han ikke er intr så sier han vel bare at det ikkepasser den dagen uten å lage noen ny plan Anonymous poster hash: 14b33...1f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå