Gå til innhold

Overvektig og plager (diabetes 2?)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått med meg at det er flere overvektige her (jeg kan rekke opp hånda selv også..!) og lurer på om noen av dere har fysiske plager pga overvekten, og i tilfelle hvilke? Har noen av dere fått diabetes 2? Hvordan merket dere det i så fall?

 

Er dere plaget med smerter i beina? Hvordan er pusten? Jeg er ca 25 kg overvektig, har et stillesittende liv for tiden og føler jeg er sliten hele tiden. Jeg er jo tjukk, men ikke bælfeit (flatterende ord om meg selv, her gitt...). Det jeg mener å si er at jeg ikke trodde kroppen kom til å slite så inmari etter "bare" 25 kg i pluss. Jeg begynner å lure på om jeg har blitt syk, eller om det rett og slett er vekta som tar knekken på meg.



Anonymous poster hash: dd6fb...380

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...