Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Jeg har fått med meg at det er flere overvektige her (jeg kan rekke opp hånda selv også..!) og lurer på om noen av dere har fysiske plager pga overvekten, og i tilfelle hvilke? Har noen av dere fått diabetes 2? Hvordan merket dere det i så fall? Er dere plaget med smerter i beina? Hvordan er pusten? Jeg er ca 25 kg overvektig, har et stillesittende liv for tiden og føler jeg er sliten hele tiden. Jeg er jo tjukk, men ikke bælfeit (flatterende ord om meg selv, her gitt...). Det jeg mener å si er at jeg ikke trodde kroppen kom til å slite så inmari etter "bare" 25 kg i pluss. Jeg begynner å lure på om jeg har blitt syk, eller om det rett og slett er vekta som tar knekken på meg. Anonymous poster hash: dd6fb...380
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå