Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Nei da jeg mener ikke det så bokstavlig, men ja jeg mener at mange er faktisk skyld i det selv. Noen Menn/kvinner er utro selv om de har et godt sexliv med partneren og det er ikke ok. Men mange Kvinner/Menn er for late i sexlivet. Lar det gå for lang tid mellom gangene. Gidder ikke ta initiativ, aviser 10 av 11 ganger. Er alt for sjalue tåler ikke at partneren ser seg rundt på et kjøpesenter, tror at man har ligget med noen om partneren er 15 min for sent ute. Anonymous poster hash: 4188e...638
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 GJEEEEEEEESP!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: e47eb...4f9
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Jepp!! Glemte å sette på ham båndet en kveld, og da var det gjort gitt:) Dumme meg!! Anonymous poster hash: a5802...245
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 Jepp!! Glemte å sette på ham båndet en kveld, og da var det gjort gitt:) Dumme meg!! Anonymous poster hash: a5802...245 Haha!!! Flirer meg i hjel! Anonymous poster hash: e47eb...4f9
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #5 Skrevet 10. mars 2015 Jeg mente ikke , men Anonymous poster hash: a5802...245
Giss Skrevet 10. mars 2015 #6 Skrevet 10. mars 2015 Så unyansert! At en person tar en beslutning om å være utro kan ikke lastes personens partner. Er man i et forhold som fungerer så dårlig at man føler seg seriøst fristet til den slags har man to valg: A - sette i gang og jobbe for at ens forhold skal bli bra igjen, B - avslutte det på en skikkelig måte før man går videre. Å fraskrive seg ansvaret med at "det er min partners skyld for han/hun har for sjelden lyst til sex med meg" er feigt og lite voksent. En del personer er kronisk utro. Man ser mønsteret gjenta seg gang på gang på gang. De finner seg en partner, alt er bra en stund. Så kommer det frem at de har vært utro. Forholdet ryker. Da finner de seg enten en ny eller flytter inn til den de var utro med og etter en stund gjentar mønsteret seg. Det er så mange nyanser og mønstre og mennesker med forskjellige historier at man ikke bare kan forenkle alt ned til at partneren er skyldig. Det er uansett alltid den som faktisk er utro som må bære ansvaret for det. Det er et personlig valg å være utro eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #9 Skrevet 10. mars 2015 Jeg kjenner at jeg har litt lyst til å dra deg ut fra trollhølet ditt og lugge deg. Anonymous poster hash: 917e0...875
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #10 Skrevet 10. mars 2015 Vel, vi hadde ikke et godt sexliv da mannen var utro, likevel føler jeg ikke at det var min skyld. Det var HAN som avviste meg hele tiden i over 1 år. HAN som oppsøkte sin venninne og sendte meldinger/flørtet og gikk inn for å være utro. Jeg tok initiativ, kledde meg i sexy undertøy, flørtet med ham, gjorde mesteparten av husarbeidet og var ikke kranglete til tross for hans ufyselige humør. Eneste som kan være min skyld i at han var utro, er at jeg ikke er pen. Men det er noe han visste da vi ble sammen, så han kan ikke skylde på det. Selvfølgelig kunne jeg operert meg penere, men jeg prioriterer pengene annerledes. Anonymous poster hash: c39e3...730
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #11 Skrevet 10. mars 2015 Jeg tror virkelig at du hadde hatt godt av en hobby! Anonymous poster hash: 5c1e4...57a
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #12 Skrevet 10. mars 2015 At man avviser 10 av 11 ganger trenger ikke å bety noe annet enn at partneren er masete. Om jeg hadde avvist bare 10 av 11 ganger, så hadde vi hatt sex hver dag. Synes ikke det hadde vært noen unnskyldning for å være utro akkurat. Anonymous poster hash: 03cfa...e9b
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #13 Skrevet 10. mars 2015 Vel, vi hadde ikke et godt sexliv da mannen var utro, likevel føler jeg ikke at det var min skyld. Det var HAN som avviste meg hele tiden i over 1 år. HAN som oppsøkte sin venninne og sendte meldinger/flørtet og gikk inn for å være utro. Jeg tok initiativ, kledde meg i sexy undertøy, flørtet med ham, gjorde mesteparten av husarbeidet og var ikke kranglete til tross for hans ufyselige humør. Eneste som kan være min skyld i at han var utro, er at jeg ikke er pen. Men det er noe han visste da vi ble sammen, så han kan ikke skylde på det. Selvfølgelig kunne jeg operert meg penere, men jeg prioriterer pengene annerledes. Anonymous poster hash: c39e3...730 Og ikke minst, mener du sikkert at det egentlig var JEG som hadde grunn til å være utro siden han nektet meg sex i over 1 år? Anonymous poster hash: c39e3...730
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #15 Skrevet 10. mars 2015 Du pisker en død hest. Innlegget ditt var hverken provoserende eller engasjerende og som du ser gidder svært få å svare deg engang. Anonymous poster hash: 5c1e4...57a
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #16 Skrevet 10. mars 2015 Nei da jeg mener ikke det så bokstavlig, men ja jeg mener at mange er faktisk skyld i det selv. Noen Menn/kvinner er utro selv om de har et godt sexliv med partneren og det er ikke ok. Men mange Kvinner/Menn er for late i sexlivet. Lar det gå for lang tid mellom gangene. Gidder ikke ta initiativ, aviser 10 av 11 ganger. Er alt for sjalue tåler ikke at partneren ser seg rundt på et kjøpesenter, tror at man har ligget med noen om partneren er 15 min for sent ute. Anonymous poster hash: 4188e...638 Og du har usexy dårlig språk. Anonymous poster hash: 40e1c...b19
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #17 Skrevet 10. mars 2015 Ah... Var derfor eksen var utro selv om vi hadde sex to-tre ganger daglig... Skjønner... Dumme meg..... Anonymous poster hash: f7abd...a2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå