shewolf Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Da er det vår tur til å invitere til barnebursdag for første gang Har dere noen tips? Vil gjøre det enkelt, men må jo ha noe lek eller noe? Setter stor pris på svar.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 "Flasketuten peker på" når gavene skal åpnes! Ellers syns jeg personlig at det har gått veldig greit når 4 åringene har hatt litt frileik også😀 Men det kommer vel litt anpå hvor mange gjester det blir... Foreslår ellers musikkstopp, stolleken, kim's leik, og fiskekonkurranse hvis du ønsker flere leiker. Det er enkle ting som 4 åringer forstår ganske greit 😊 Anonymous poster hash: f43f3...c99
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Min erfaring er at fireåringer trives bedre med frilek enn med organiserte leker. De synes det er gøy bare å være hjemme hos hverandre. Pølser, kake og evt godteposer, så er det garantert suksess :-) Anonymous poster hash: 2baa7...062
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 Enig med de over her! VI hadde i tillegg skattejakt med en rekke lapper de skulle finne før de fant skatten (eske med godteposer til alle inni). Virket som det var veldig gøy, og alle fulgte nøye med når jeg leste opp tips til hvor neste lapp lå og løp rundt og hylte av fryd når de fant lappene. Anonymous poster hash: 03a4a...ff0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå